Różowy sen...

UWAGA
Ten wpis zawiera nadmierne ilości koloru różowego, i może spowodować przesłodzenie tymże kolorem. Nie biorę na siebie odpowiedzialności za oblanie monitora napojem, itp.

 N- Nareszcie je mam


N- Moje własne MLP

N- Szkoda że nie istnieją naprawdę...

N- Gdzie ja jestem?

F- A kto to?

N- Jest tu kto?

F- Podejść do niej? Trochę się boję...

F- Do odważnych świat należy

F- Witaj!

N- O,O

F- Jak masz na imię?

N- Nazywam się Nelly, jesteś prawdziwym kucykiem?

F- Ttak >.<

F- Chodź, dosyć tego spoufalania 

N- O jacie,

N- Czy to naprawdę Fluttershy?

F- Chodź, muszę Cię poznać z moimi przyjaciółmi...

PP- Mam ochotę na wielką imprezę...

PP- Czy mnie oczy nie mylą?

PP- Nadchodzi Fluttershy, z jakimś dziwnym gościem

F- Pinkie!

PP- Tak?

F- Chciałabym Ci przedstawić Nelly

N- Hej..

PP- Wspaniale! Mam już plan!

F- O co chodzi Pinkie?

PP- Idziemy do Applejack!

AJ- Cześć dziewczyny!

PP- Hej AJ! Chciałyśmy Ci przedstawić naszą przyjaciółkę, Nelly!

N- Hej!

AJ- Hejka! 

PP- Chodź, poznasz jeszcze Twilight

PP- TWILIGHT!

TS- ?

TS- O, cześć dziewczyny :3

PP- Przyprowadziłyśmy naszą nową przyjaciółkę

F- Ma na imię Nelly

N- Witaj!

TS- Witaj Nelly, miło...

PP- Dość tych ceregieli, czas na imprezę!

TS AJ F- Pinkie... xD

N- Yay!

Ja- Wstawaj mały knedlu!

N- ŁOT?

N- Durniu, a ja miałam taki piękny sen

I teraz przyznam się Wam, że po tych zdjęciach wszystko mnie boli, itd, bo musiałam się wyginać jak nie wiem, żeby zrobić powyższe zdjęcia (leżałam na podłodze, przyklejona twarzą do niej, by móc dojrzeć, czy zdjęcie jest ostre >,<), więc liczę na to że docenicie moje poświęcenie. Napiszcie też, czy lubicie fotostory, i czy chcielibyście ich więcej :)

Do napisania :*

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam fotostory! I te kucyki również. Moja siostra ma takich caaaałą kolekcję :))
    pozdrawiam xxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  2. no faktycznie bardzo różowo, ale przeżyłam :) zdjęcia urocze i fajny pomysł na fotostory. Nelly jak zawsze śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne zdjęcia :D Serio mi się podobają :3 Kucyki są świetne, ale jednak wolę takie zwyczajne O.O

    amethyst-time.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je wolę, tylko w Ameryce akurat była taka seria ;)

      Usuń
  4. Według mnie najładniejsza zawsze była Rarity... jakoś najbardziej przypominała mi mnie. Oczywiście ja na kucykach się nie znam, ale mam młodszą siostrę, wiesz... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ona na moim drugim miejscu (po Twili). Chciałam mieć całą szóstkę, ale w tej "fail" nie było właśnie rainbow i rarity ;C

      Usuń
  5. Ale boskie kuce!
    Zdjęcia są rzeczywiście przeurocze *w*

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam twoje fotostory. :P Bolą mnie teraz oczy od nadmiary różu i brokatu. xD
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różowo i brokatowo, ale mi tam nadmiar tego nie szkodzi. ;P Nelcia jest prześliczna i ma bardzo ładną, różową kieckę. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wstawaj ty mały knedlu ! - rozwalił mnie ten tekst. Nelka jest śliczna "*"

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3