Huśtawka...

Poniższa huśtawka powstała już jakiś miesiąc temu (>,<), ale cały czas zastanawiałam się, gdzie i jak ją przymocować, by ładnie wisiała. W końcu znalazłam idealną gałązkę, i poszłam zrobić zdjęcia. Byłoby ich więcej, ale wnerwiała mnie ciągle chwiejąca się huśtawka, i czekanie na jej "łaskawe" ustabilizowanie się...

 N- Jakie fajne!


N- I chyba niczyje...

N- O mamusiu

N- Ja stąd zaraz zlecę!

N- Chyba że złapię się tego sznurka :3

TAK! Pierwszy raz w moim żywocie zmieniłam Nelly łapki >,<

N- O nieeeeeeee!

BĘC

Do napisania :*

16 komentarzy:

  1. Super huśtawka! :D
    Jestem fanką Nelly, świetna jest, jejku ^^

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna huśtaweczka, bardzo kreatywna :D
    Nella jest cudowna ^.^

    amethyst-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju! Jaka świetna huśtawka! Muszę taką zrobić :DDD
    Miłego dnia ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie :) huśtawka jest cudna! <3 uwielbiam patyczkowe rękodzieło <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna huśtawka, taka vintage. :3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna huśtawka , obserwuję cudownego bloga ^*^ zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka wspaniała huśtawka! Zazdroszczę Twojej Pannie, że ma takie cudo do własne dyspozycji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, żeby zaraz cudo, cztery patyczki sklecone razem ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna huśtawka. Bęc! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna huśtawka, taka obrypana. Zawsze jak widzę zdjęcia z lalką na huśtawce aż mam ochotę zrobić sobie własną, kurczę, muszę się za to zabrać! Leniu odejdź precz!

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, prowadzisz fajnego bloga i robisz fajne zdjęcia mam nadzieje, że odwiedzisz mojego bloga roseija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3