Animal eyes :)

Hejka!
Jestem mega szczęśliwa, ponieważ parę dni temu (czytaj w środę) dotarły do mnie zamawiane dwa miesiące temu (>~<) oczka. Wiem że parę osób czekało wraz ze mną, ponieważ oprócz pary dla Mio kupiłam też trochę na sprzedaż :) link do aukcji tutaj, KLIK. Jestem trochę zła, ponieważ zamiast zamawianych kolorów dostałam wszystkie kolory tęczy po jednej parze. Cóż, mówi się trudno, wina tego że sprzedający wysyłał paczkę jeszcze raz, bo poprzednia zaginęła [*]. Przestając już marudzić, pragnę Wam pokazać mojego odmienionego złośnika. Szybko jeszcze tylko:

Magni, Vanilla Mouse, Coco Dolls, Ania, Cahan, Adulka, Mała Pyza, Cherry i Majorka - dziękuję za miłe słowa <3
Chalier - Zajrzyj na moje allegro, tam odpowiedź na twoje pytanie ;)

Ach, byłabym zapomniała, na jutubach nowy tutorial jak je założyć ;), KLIK


No, więc już naprawdę nie przedłużając, wracajmy do konkretów x'). Panny oczywiście nie mogły nie skorzystać z okazji, i wymieniły się na chwilę wigami...


Dosłownie na chwilkę, ponieważ zaraz zamieniły się z powrotem x)


 Również jestem ich zdania, sami przyznajcie że Mela wyglądała trochę creepy xD

Tu już mamy pierwsze oficjalne zdjęcie Mio w nowych paczałach, uważam że wygląda o niebo lepiej bez tych kresek na oczkach  Nie zmieniałam jej koloru, ponieważ uważam że niebieski jej bardzo pasuje, i będzie pasował do przyszłych planów jakie z nią wiążę  Oczywiście mała złośnica nie była na tyle litościwa by spojrzeć w obiektyw ._.

 Żegnamy Was, i mamy nadzieję że znajdą się jacyś chętni na skorzystanie z naszego tutorialu, i sklepiku :)

I jeszcze pytanie do Was: Co sądzicie o nowym spojrzeniu Mio? Piszcie w komentarzach :D

26 komentarzy:

  1. Jest takie hipnotajzing. XD <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mio wygląda genialnie w nowych oczkach *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mały słodziak <3 Teraz wygląda tak niewinnie, normalnie typowy wilk w owczej skórze ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te oczka :) mają głębię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mio wygląda teraz świetnie ;3 Ogólnie bardzo lubię animalsy, mają w sobie to ''coś'' i zawsze super wyglądają na lalce ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Mio jakoś tak grzeczniej wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. To nowe spojrzenie jest świetne! To pewnie przez te powiększone źrenice wygląda grzeczniej, niewinniej, po prostu uroczo. ^^
    Ps. Fajnie, że wstawiłaś aukcję na alllegro, pewnie skorzystam. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *allegro -,- , co ja za idiotyczne błędy robię...

      Usuń
  8. Świetne.. Kupiłabym, ale nie jestem pewna, czy będą dobre na byul... Pomoże ktoś? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na byul niestety nie, bo one potrzebują rozmiaru 14 mm :/

      Usuń
    2. Szkoda :< a będzie może kiedyś na sprzedaż obitsu? hah, w sumie to głupie pytanie, bo twoje dziewczynki już mają i raczej zamawiać nie będziesz :D

      Usuń
    3. Hah, nwm, raczej nie, bo wystarczy zamówić od mimi. Chyba że mam sprowadzić, ale to z prowizją xD

      Usuń
    4. Ok, planuję zakup, więc jak by coś to się zgłoszę :D

      Usuń
    5. xD spoko. A tak przy okazji, pomożesz? http://goo.gl/forms/VJWcWvl4oY ;*

      Usuń
    6. Jeszcze jedno pytanie.. jak kupię na byul to będą wypadać czy jak? Sorrki, że tak przeszkadzam i w ogóle, ale mam ją dopiero kilka dni i nie wiem jeszcze wszystkiego. A wujek google nie zna odp..

      Usuń
    7. Chodzi oto że wokół oczka będą rowki, bo będzie za małe. Za jakiś tydzień chyba znowu będę zamawiać oczka, mogę zamówić przy okazji 10 na rozmiar dla byuli, ale musiałabym znać kolory, i czy oprócz cb byliby chętni.

      Usuń
    8. Mam nadzieję, ze chętni będą. Najbardziej podoba mi się kolor 022, mam nadzieję, że będzie dostępny dla byul..

      Usuń
  9. Cudna. Bardzo ładnie jej tak, wygląda tak jakoś delikatniej

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten 022, mam nadzieję, że będą chętni na oczka dla byulka, ja na pewno bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, dlatego zamawiam tak dopiero za tydzień jakby się znalazło więcej osób chętnych na konkretne sztuki 😂

      Usuń
    2. Ok, mam nadzieję, że jak coś to dasz znać :)

      Usuń
  11. Hm, kupiłabym 027 i 002, ale boję się, że nie będą pasowały na pullip. Mogłabyś sprawdzić? Długo takich szukałam i szkoda by było nie wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej fajnie by było żebyś zamowiła jeszcze oczka na byule :333 A co do koloru najlepsze by były czarne...tak czarne są boskie :) Kolorowe mi sie bardzo podobaja ale mam inne plany na swoja byulke ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3