Szwetry Dwa #2

Witajcie kochani! ^^
Dzisiaj tytuł którego kiedyś już użyłam... Nosz po prostu kreatywność 100%!
Ale to nie jest istotne, ważniejsze jest to że niestety poniższe zdjęcia i te z linków zostały przerzucone przez szatkownice jakości... cóż... można by powiedzieć że są bardziej anielskie, ale ja nadal uważam że coś jest z nimi nie halo x). Dlatego ze wszystkich umieszczę tu tylko 2, reszta do pooglądania w linkach albo na fejsbuku x) 

 klik

(ten szwetr był tu już wiele razy, ale dopiero teraz ma swoje 5 minut :P)

***

A, no i jeszcze niedawno stuknęło tu 50 000 wyświetleń, wciąż nie mogę w to uwierzyć ^^
Chociaż i czytelników tu niemało, 123! Z tej okazji chciałabym Wam jakoś podziękować, myślałam nad konkursem, 

Jaki rodzaj konkursu byście woleli? :D
Piszcie niżej ^^
PS. Panna Augmenter (Knight) proszona jest o nie branie w nim udziału, już i tak powinna się zadowolić nadchodzącą paką x) Nie, to nie jest dyskryminacja ;*


11 komentarzy:

  1. Pierwsza, pierwsza XD
    Te sweterki są cudne *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sweterki, a tak wg to gratulacje z powodu wieeelkiej liczby wyświetleń i obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Niestety nie, chodziło mi raczej czy fotograficzny czy rozdanie, zakładam że biorący w nim udział uczestnicy to osoby posiadające lalki pullip lub dal, przykro mi :')

      Usuń
  4. Dyskryminacja xD I nie jestem Augmenter, zrozum to x)
    I tak bym nie wzięła udziału, pf! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście to powinien być (moim skromnym zdaniem) konkurs fotograficzny o tematyce letniej. Morze, góry... Jest dużo możliwości...
    Pozdrówki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Konkurs zdjęciowy! szanse są równe :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Konkurs fotograficzny, oczywiście! :D
    Melon ślicznie wygląda w tej fryzurce. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zapomniałabym! Serdecznie gratuluję Cie tylu wyświetleń i czytelników! :)

      Usuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3