Sekret










12 komentarzy:

  1. Chętnie dowiem się co to za sekrecik skrywa Mio ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szok ze mi jeszcze nie powiedziałaś. x) Musze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba się już domyślam o co chodzi... ^_~ Ale chcę się upewnić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojoj zapowiada się ciekawie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojacie, jak ja uwielbiam Twoje zdjęcia i historyjki!
    Ciekawe jaki sekret ma Mio.. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hum hum :D czekam na dalszą część! :D A mebelki sprzedaje xD

    OdpowiedzUsuń
  7. MIO POTAJEMNIE PRACUJE W AGATA MEBLE! Zgadłam? Co wygrałam? XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Sekret? Jaki? Mio, mi możesz powiedzieć, nie powiem nikomu, wcale :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojojoj, no to mamy rozkminę :P Jeny, ale jej ładnie w animalsach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha, też jestem ciekawa, co też twojej dalce chodzi po głowie xp
    Wgl, świetne są te mini podusie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tam, Mio też może mieć swoje sekrety. ;) Chociaż mam nadzieję, że i tak w następnym poście je ujawni... :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3