Kwiotki działkowe

Patrzę na kartę z aparatu, i na foldery na komputerze...
Cóż, mam jeszcze trochę zdjęć których nie widzieliście, w tym nawet jedne są sprzed paru miesięcy z Turynu x) Nie wiem czy chcielibyście je zobaczyć, a jak tak, to wybierzcie kolejność, Turyn czy weekendowe z górek, tym razem ze spaceru ^^
Dobrze, ja już więcej nie gadam, i zmykam dalej obrabiać, uhuh, dużo jeszcze tego [*]
PS. Wiem że większość czeka na dalsze zdjęcia z historii Mio... cóż, jestem wredna ^^

(znowu pozwolę sobie ciachnąć by nie dłużyć strony głównej ;])
































Heh, mam nadzieję że Was nie zanudzam tymi kwiotkami, ale obiecuję że już niedługo dalsze fotostory ^^

Piszczie niżej co chcielibyście teraz ;)

13 komentarzy:

  1. Ale śliczne zdjęcia! Takie to mogłabym oglądać godzinami~ Fallegur! Jednak to nie oznacza, że nie chcę następnej części fotostory - wręcz przeciwnie. ^^ Czekam~

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz cuda do fotografowania- zazdroszczę :)
    Ja bym chciała zdjęcia z górek, bardzo lubię góralkowy klimat ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to będo takie raczej makro kadry na roślinki, wodospad itd, górki to dla mnie nic nowego, bo to nie są jednorazowe wypady, więc nie mam zwyczaju fotografować strikte widoków x)

      Usuń
  3. Śliczne rośliny ^^
    Ja również chętnie obejrzę zdjęcia z górek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie one śliczne! Szczególnie pierwsze, na pierwszy rzut oka wyglądały jakby nie były prawdziwe - co to za kwiat? ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Turyn! A kwiotki śliczne są, można by tak patrzeć i patrzeć na te kolorki :) Na dalsze fotostory także czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde w jąką ty mnie kiedyś deprechę wpędzisz, dziewczyno. Jak patrzę na Twoje zdjęcia to, aż mi się smutno robi bo moje wyglądają przy tym jak kompletne zero ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale uchwycone piękno natury. Zwłaszcza ów trzmiel (?) w kwiatach i biedronka na liściu. Bardzo lubię też Twoje fotostory - naprawdę wyśmienite! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, zdjęcia wyszły Ci naprawdę ślicznie! Jestem pod wielkim wrażeniem. Najbardziej podobają mi się te z różami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sorry że nie na temat, ale czy ubrania od dali i pullipanien pasują na blythe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam bladego pojęcia bo nie posiadam blythe, ale z tego co wiem to blythe mają podobny rozmiar do Dal ;) Mam nadzieję że choć trochę pomogłam ^^

      Usuń
  10. Tez chce takie kwiotki w ogrodzie, zabierz mnie tam. ;-;

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3