Co w domu piszczy, wymiana + TUTORIAL

Cześć!
Mam dla Was wiele dobrych wieści.
Po pierwsze . Wszystko doszło , i tak oto moje lalki rozpoczęły metamorfozy.
Przyszła również paczka od Rani-belle, oraz wygrałam candy
tak właściwie, to po co ja tu to piszę?
Lepsze obrazki, z resztą sami rzućcie okiem ;)


N: Hej, To ja. Ostatnio dostałam nowego wiga,
i bardzo mi się podoba


Wig jest bardzo mięciutki i miły w dotyku.
Kupiłam go u mimiwoo
Jeśli ktoś zastanawia się, czy wigi stamtąd
są dobrej jakości, to odpowiadam twierdząco TAK 



Wigi mają dość podobny kolor


M: Ekhem, czy mogę się wtrącić


M: Tak moi mili, to ja. Dostałam wreszcie obitsu


M: Pozbyłam się tych głupich kolczyków ( Teraz poluję po sklepach na  jakieś fajne)


Jednakże Mel jest co chwilkę rozkręcana z tego powodu. Muszę znaleźć
odpowiedni bolec do jej głowy. Nawet nie chciejcie wiedzieć, co ona tam teraz ma ^^


M: Jednak lepiej znajdźcie to szybko, bo będziesz
miała Nellodino ze mną do czynienia .


Jestem bardzo zadowolona, z moich pierwszych zakupów  u mimiwoo


A teraz parę powodów dla których zmieniłam małej wiga







M i N: To my już się żegnamy


Tu macie zdjęcia skarbów, które dostałam od  Rani-belle




Cudna skórka, idealna na buty zimowo-jesienne

TUTORIAL - JAK USZTYWNIĆ OBITSU 27 HB

Potrzeba nam:
-Obitsu 27 cm HB
-Pianka kreatywna ( do kupienia w empiku )
-Nożyczki
-Szpilka

Odczepiamy górę od dołu

Tak to wygląda od środka



Odbijamy kołek na piance



Powstało nam takie kółeczko

Teraz szpilką robimy dziurki na konturze

Wyrywamy środek

Powstała nam taka dziurka

Pasuje idealnie na kołeczek



Robimy tego czegoś 3 sztuki i wycinamy na kształt owalu

Wkładamy do środka

Wszystkie


Przyciskamy drugą część , i gotowe :)

Do następnego :P
PS. Wygrałam na ebayu aukcję z prezentem dla Mel :)

11 komentarzy:

  1. gratki ! a planujesz obitsu dla mniejszej pociechy ? :)
    PS, a ja chcę wiedzieć co Mel ma w głowie xd Pochwalisz się ? btw, a w zestawie nie było tych 3 bolców?

    OdpowiedzUsuń
  2. Obitsu dla nel kupię przy najbliższej okazji.
    Bolce były, ale nawet przyciete byly za wysokie. Aktualnie mel ma w szyi twardą gumę i gąbke kreatywna ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przy zakładaniu Cooky ciałka obitsu postępowałam według tego tutorialu:
      http://pullip.pinky-street.com/index.php/topic,226.0.html
      i jakoś mi się udało włożyć bolec, chociaż nie był dużo przycięty.

      Usuń
    2. Ja także z niego korzystałam , i bolec nawet najbardziej przycięty był wciąż za wysoki ^^

      Usuń
    3. Wysłałam ci e-mail może jakoś pomoże.

      Usuń
  3. Obie są śliczne c:
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej aukcji :D Mała wygląda super w nowym wigu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za te pozytywne opinie :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to jest to zielone i gdzie można to kupić? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci oto , na czym leży obitsu? To jest mata do cięcia samoscalająca się (czyli że ślady po cięciach znikają) . Można ją kupić na allegro, czy np. w empiku :)

      Usuń
  7. dzieki za pomoc. ja nie mialam pojecia jak sie to robi. teraz moje dalki są bardziej sztywniejsze :)D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3