My MIO World

 M- Hejka, jako iż odnalazłam hasło, ustanawiam ten blog moim własnym, i od teraz nie ma już 
My Minty World,
ale 
My MIO World


M- Postanowiłam również, że zmieniam jego tematykę, na YT znalazłam wiele modowych i makijażowych filmów, dlatego od teraz ten blog będzię o ciuchach i kosmetykach!

M- Nie mam swojej własnej kolorówki, bo mojego makijażu raczej nie da się zmyć od tak, 

M- Więc skorzystam z zabawek Melona :3

M- Będę używała pędzla Hakuro H52, który nadaje się do wszystkiego, 
co będę robiła w moim mejk apie

M- Użyję również palety z różami firmy MATTEL

M- Wybrałam ten kolor, ,,Pink Doll"

M- Malujemy nim nasze policzki, żeby wyglądać bardziej dziewczęco :3

M- Teraz biorę paletę cieni, również firmy MATTEL

M- Użyję ,, Furry of the Winner" (xD)

M- I maluję zdecydowaną kreskę nad okiem, tym samym pędzlem co poprzednio

M- Tak to powinno wyglądać

M- Teraz biorę polerkę do paznokci, i Nabłyszczam je, A CO!

M- Zakładam kolczyki - złote kółka

M- Cudnie

M- Na zakończenie przejadę usta niebieskim jajeczkiem z EOS

M- Dzięki niemu moje usta staną się bardziej jaskrawe, a oczy będą miały jeszcze
piękniejszy odcień

Melon- MIO, GDZIE SIĘ PODZIAŁY MOJE KOSMETYKI?!
M- Ojoj

M- Dobra, ja spadam :* Mam nadzieję, że się czegoś nauczyłyście :3

Do napisania malowania :*

17 komentarzy:

  1. Ojejku, ta historyjka jest taka urocza! Za dużo słodkość jak dla mnie. Super. ~ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże XD Uśmiałam się, jak jeszcze nigdy XDDD
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chociaż czytelników to rozbawiło

      Usuń
  3. Mio, ty weź mnie nie denerwuj :PP Ciekawe co jeszcze zmalujesz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak słodko ^^

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, nie mogę, Mio jesteś najlepszą modową blogerką jaką widziałam:D. Powinnaś nagrywać vlogi i robić karierę w świecie mody. :p
    A tak btw. to w jakim programie przerabiałaśbte zdjęcia? :)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istna mieszanka :) :
      - Najpierw gimp 2.8 by dodać mejkapy
      - Przy pazurach gwiazdki z picmonkey
      - Filtry dodające więcej światła i kontrastu w picassie
      - Na koniec Mark It Now by podpisać
      Przyda się też odrobina złośliwości, czyli specjalnie lekko skrzywiamy mejkap, i wychodimy za linie =3

      Usuń
    2. Wow, mi nie chciało by się tak bawić ze zdjęciami x3
      Dzięki za odpowiedź. :)

      Usuń
  6. Mio! Nellodina pewnie się wścieknie! Ale i tak post fajny. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś trzeba zaczynać karierę, prawda? Jeszcze miesiąc, max dwa, a sama Jessica Mercedes będzie chciała mieć z Tobą wspólne zdjęcie.
    Nellodino, nie bądź taka, kup małej tusz do rzęs i błyszczyk. Te dwie rzeczy są koniecznie potrzebne do ukończenia makijażu!
    Mio, kochana, przed Tobą wielki świat! Rozwijaj się i rób to co kochasz. Czekam na następny post. Mam nadzieję, że będzie coś o ubraniach modnych tej zimy!

    OdpowiedzUsuń
  8. :) :) :) zrobiła się na bóstwo :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak nauczyłyśmy się, że lepiej nie podbierać
    cudzych kosmo, bo można mieć alergię na
    ich właścicielkę

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3