Podróże z potworkiem

Co tam u Was słychać? Ja jak wróciłam z krótkiej przerwy, zobaczyłam, że ta mała złośnica troszkę Wam tu namieszała. Nie dajcie się zwieść, blog wraca do normy. Mam do Was też parę pytań...


Po pierwsze: O czym chcielibyście poczytać?
Wszystko co tu powstaje, jest dla Was, abyście mogli tu przyjemnie spędzić czas. Chciałabym się dowiedzieć, jaką kategorie postów najbardziej lubicie, bo chyba najprzyjemniej jest czytać coś, co lubicie :)


Po drugie: Co wy chcielibyście tu zmienić?
Inna czcionka, aby się wygodniej czytało, kolory, a może ze zdjęciami coś jest nie tak? Powiedzcie, chętnie posłucham ;3


Po trzecie: Czy nadal macie chrapkę na poradniki? Jak tak, to na jakie...
Wiem, że parę osób ucieszyło się z nowej serii na blogu. Niestety, zabiła ona wszystkie inne. Dlatego pytam się, czy chcecie abym ją kontynuowała wraz z innymi, czy nie. Liczy się wasze zdanie


Po czwarte: My MIO World...
Pewnie jakiś czas temu zauważyliście, że do tego bloga dobrał się mały troll. Jednak został szybko złapany, i ukarany przeze mnie i Mel. Ja wzięłam aparat, ona przygotowała plan. Mamy nadzieję, że krótki pobyt na Himalajach oduczy naszą pannicę takiego zachowania. Chociaż Mel mówiła mi, że chyba wybierze się z młodą na zakupy, bo każda młoda dama powinna mieć jakieś kosmetyki. Uznałam okey, ale czemu pieniążki tak nagle zniknęły z mojej skarbnicy? Pozostawię to pytanie bez odpowiedzi, jednak wiedz Mel, że możesz być następna do wybrania się w podróż...

Proszę Was o wypowiedź poniżej w komentarzach
Do napisania :*

17 komentarzy:

  1. Ja osobiście chętnie zobaczyłabym więcej tutków lalkowych. Jakieś pomysły na ubranka, mebelki, itp :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ubranka raczej nie ma co liczyć, brak materiałów, ale z mebelkami może... :)

      Usuń
  2. Ja z chęcią poczytałabym jakieś ciekawe historyjki :) A co do bloga nie mam żadnych zastrzeżeń.
    Bardzo podobała mi się historyjka jak dziewczyny chodziły na szpilkach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tu wszystko gra, jest perfect! <3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością tu zaglądam i czytam wszystko, bez wyjątku. A Twoje tutki to kocham szczerze! ;-) PS zostałam niedawno mamą pewnej uroczej, mojej pierwszej, trzydziestocentymetrowej pannicy. Możesz gratulować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, gratuluje gratuluje! Już się nie mg doczekać, aż ją pani pokaże, na pewno jej będzie cudownie wśród tych miniaturek =D

      Usuń
    2. zapaniuj mi raz jeszcze, to się obrażę, w tym roku obchodziłam dopiero osiemnastkę (po raz drugi, ale kto by tam liczył...). Anna <3

      Usuń
    3. No już dobrze :) Za rok pewnie też będzie osiemnastka ;D

      Usuń
  5. Ale fajne zdjęcia! :D Ja chętnie poczytam cokolwiek, lubię Twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym poczytała trochę o Twoich lalkach. Mam małą prośbę: Czy jest możliwość żebyś zmieniła bloga na komórach (na tego ko mókowego xd), bo ja odtatnio czędto jestem na komórce i trochę nie wygodnie go się czyta. Z góry dzięki :)
    P. S. Jeszcze jedno bardzo lubię Twojego bloga i chciałabym, żebyś pisała częsciej posty ( jak to możliwe oczywiście :D)
    Pozdrawiam Mańka @.@

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za udział w mojej zabawie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Twoje poradniki!
    Nie zmieniałabym nic, ten blog jest świetny, genialny i zabawny ;*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3