Powrót, niespodzianka , konkurs i Liebster Award

Cześć. Wróciłam wczoraj z wycieczki. Wiele się działo w międzyczasie z moim blogiem. Dostałam 2 nominacje do Liebster Award, za które bardzo dziękuje. W domu czekała mnie mała niespodzianka od Nel,
nie licząc już taśmy klejącej na szybach. Wygląda na to , że czeka mnie sprzątanie...
M i N: Witamy!

Nellodina: Przywiozłam prezenty...

Nellodina: I coś dla ciebie
M: Ojej, moja własna lalaloopsy...


Nie myślałam , że znajdę tam  Toys "R" Us

Wszystkie pamiątki rozpakowane

M: Jaka śliczna , porcelanowa torebka

Tradycyjne koguciki


N: Ten kotek jest dla ciebie

N: A tu świnka - skarbonka, żebyś w końcu
skończyła wydawać pieniążki na tajemnicze przesyłki ;)

Wszystko razem

A tu już Mel z laleczką

M: Masz Nel. Możesz sobie
wziąć myszkę, bo nie dostałaś
lalki
N: Dzięki siostrzyczko :D
M: Nie ma za co 


Robótka na drutach , o której wspominałam

A teraz konkursik , pod tytułem
Jak myślisz, gdzie uciekła Nellodina?
konkurs polega na odgadnięciu kraju,
do którego uciekłam. Do wygrania szydełkowy
woreczek + jego zawartość , gdzie znajdziecie upominek
dla lalki/lalek.
 Wygrywa osoba , która pierwsza odgadnie kraj pod tym postem
No i podpowiedź dla was: Nie uciekłam poza Europę :)
A teraz ostatnia część posta. Zostałam nominowana do Liebster Award przez Nakane-doll i Seep. Bardzo wam za to dziękuję :)

Odpowiedzi na pytania Nakane
1. Pullip vs. dal
Pullip
2.Lubisz oglądać anime ?
Nie wiem czy lubię, bo nie oglądam 
3.Lubisz rysować ?
Uwielbiam. Szczególnie promarkerami 
4.Czy uważasz, że tangkou też zasługują na uwagę?
Tak , ponieważ według mnie są świetnym połączeniem Pullip i Blythe
5.Czy zrobiłaś kiedyś coś tak głupiego, że masz z tego bekę aż do dziś ? xD
Na szczęście nie
6. Ulubiona buźka ?
Nie mam , chodź najczęściej używam ,, :) " , ,, ;) " i ,, :D "
7. O czym teraz myślisz ?
O wiecznych wakacjach :)
8. Lubisz mojego bloga ?
Lubię :D

Odpowiedzi na pytania Seep
1. Kiedy masz urodziny i ile masz lat?
Wiek jest nieważny, a urodziny mam 15 Listopada
2.Lubisz małe kociaki^^?
Bardzo
3.Czy twoja lalka ma telefon?
Ma własną miniaturę, ale nie było okazji pokazać
4.Miałaś kiedyś świadomy sen?
Raczej nie , chyba że w snach , których nie pamiętam 
5.Masz psa? Jak tak, to jakiej rasy?
Nie
6. Jakie jest twoje ulubione anime (jeśli ogladasz)?
Nie oglądam
7.Czy uważasz, że konie to przyjazne stworzenia?
Tak. Raz nawet na jednym jechałam
8.Jakie jest twój ulubiony cytat?
,, Wiem, że nic nie wiem " Sokrates
9. Jaki jest twój kolor oczu?
Według mnie orzechowy, a według innych ciemnobrązowy 
10. Ulubiony dzień tygodnia
Sobota
11. Jak nazwałabyś córkę?
Nie mam pojęcia :)

Nominuję 
1.Dollinkę
2.Eliankę
3.Coco Dolls
4.Bovary
5.Ozuszkę
4.Urshulę
5.Miuki-Chan
6.Paauliskę
7.Oltasię
8.Lady Pandę
9.Makarrenę
10.Gałagutka
11.Shareen

Moje pytania

1. Wymarzona lalka
2. Ulubiona Książka
3. Najpiękniejszy kraj, który zwiedziłaś
4.Najcudowniejsza przeżyta chwila.
5. Co sądzisz o moim blogu?
6.Ulubiona pogoda
7. Dyniogłowa czy Mattel?
8. Ulubiony lalkowy sklep
9.Gdzie Chciałabyś mieszkać?
10. Ulubione zajęcie
11. Druty czy szydełko?

Jeszcze raz Bardzo Dziękuję za nominacje :)

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Strzeliłaś w samo sedno. Nie sądziłam, że ktoś tak szybko odgadnie :)
      Gratuluję i uprzejmie proszę o podania adresu na moda.pullip@gmail.com

      Usuń
    2. Wysłałam ci e-mail z adresem.
      :D

      Usuń
  2. Zamykam konkurs.
    Byłam w Portugalii, a tak dokładniej to w Lizbonie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie biorę udziału w takich konkursach, ale żeby nie było Ci przykro odpowiem na Twoje pytania tutaj:
    1. Wymarzona lalka
    Fairyland MiniFee Rheia. Prawdopodobnie nigdy nie spełnię tego marzenia...
    2. Ulubiona Książka
    Hmmm ciężko mi wybrać jedną, czytam bardzo dużo.... Jeśli już muszę wybrać tą jedną jedyną to będzie to trylogia "Mroczne materie" P. Pullmana
    3. Najpiękniejszy kraj, który zwiedziłaś
    W każdym kraju jest coś wyjątkowego, przepięknego.. dlatego kocham podróżować. Nie potrafię wymienić "najpiękniejszego kraju" , nie jestem w stanie.
    4.Najcudowniejsza przeżyta chwila.
    Wolałabym nie odpowiadać, bo to bardzo moja chwila. A ściemniać nie będę :)
    5. Co sądzisz o moim blogu?
    Jest uroczy, tylko zdjęcia takie maleńkie.. :(
    6.Ulubiona pogoda
    Delikatny, słoneczny przymrozek :)
    7. Dyniogłowa czy Mattel?
    Zdecydowanie Dyniogłowa
    8. Ulubiony lalkowy sklep
    Mimiwoo :D
    9.Gdzie Chciałabyś mieszkać?
    Tu, gdzie mieszkam jest mi dobrze.
    10. Ulubione zajęcie
    Czytanie i robótki ręczne
    11. Druty czy szydełko?
    Szydełko chyba... albo druty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia małe , bo nie zjadają limitu, ale skoro chcecie, to do wyczerpania będę wstawiała średnie, od kolejnego posta ;)

      Usuń
    2. 700 px to max jeśli chodzi o limit. To takie zdjęcia jak u mnie - one nie zjadają limitu, nie ma strachu. A naprawdę lepiej się większe zdjęcia ogląda...

      Usuń
    3. Wielkie dzięki za informacje. Ja nie potrafiłam znaleźć niczego na ten temat, a spotkałam już u kilku blogerek ten problem. Dzięki tobie , nam wszystkim będzie wygodniej :)

      Usuń
    4. PS Właśnie zabieram się za aktualizacje wszystkich postów. Poprzerabiam zdjęcia z ,,małe" na ,,Duże" ;D

      Usuń
    5. Od razu wszystko lepiej wygląda :)

      Usuń
  4. Ja też odpowiem tutaj :)
    1. Wymarzona lalka
    Nie mam...
    2. Ulubiona Książka
    całą saga zmierzch nie umiem wybrać ;D
    3. Najpiękniejszy kraj, który zwiedziłaś
    Turcja
    4.Najcudowniejsza przeżyta chwila.
    Dużo ich było ;* A zwłaszcza te Karolą i Hanią Nie ważne
    5. Co sądzisz o moim blogu?
    Jest spoko :)
    6.Ulubiona pogoda
    No zależy kiedy XD
    7. Dyniogłowa czy Mattel?
    Dyniogówka <3
    8. Ulubiony lalkowy sklep
    Mimiwoo
    9.Gdzie Chciałabyś mieszkać?
    Na lazurowym wybrzeżu...
    10. Ulubione zajęcie
    Jazda na desce oglądanie anime szycie robienie zdjęć Akrze prowadzenie bloga i wiele innych :D
    11. Druty czy szydełko?
    Druty

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominacje ale na razie odpuszczam sobie takie zabawy. No ale wzorem poprzedniczek odpowiem tutaj. :)

    1. Wymarzona lalka
    Odpowiem tak jak zawsze: żywiczny, ciemnoskóry pan z elfimy uszami w rozmiarze 1/3.
    2. Ulubiona Książka
    Trudno powiedzieć bo to się dość czesto zmienia, aktualnie chyba "Kapelusz pełen nieba".
    3. Najpiękniejszy kraj, który zwiedziłaś
    Polska. W żadnym innym nie byłam. XD
    4.Najcudowniejsza przeżyta chwila.
    Trudno powiedzieć.
    5. Co sądzisz o moim blogu?
    Jest ok.
    6.Ulubiona pogoda
    Zależnie od nastroju.
    7. Dyniogłowa czy Mattel?
    Dyńki.
    8. Ulubiony lalkowy sklep
    Nie mam.
    9.Gdzie Chciałabyś mieszkać?
    Gdzieś w pobliżu większego miasta.
    10. Ulubione zajęcie
    Leniuchowanie.
    11. Druty czy szydełko?
    Szydełko ponieważ drutów jeszcze nie opanowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog. Zapraszam do mnie http://pullipy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3