Walentynki

Post na szybko , z małą ilością zdjęć , ale niestety nie mam w ogóle czasu. Chociaż mam ochotę skakać z radości...
Zdjęcie walentynkowe , zgłoszone na aż 3 konkursy blogowe

Wczoraj korzystając z okazji wpadłam do pobliskiej pasmanterii,
i kupiłam sobie kilka włóczek etaminowych ( 100% akryl)
Są bardzo cieniutkie , ponieważ kilka dni temu zamówiłam sobie w
POLSCE pewne druty...

... Dzisiaj doszły. Jestem zachwycona.
Już są w użyciu ( choć stroik , który dłubię zobaczycie
dopiero w przyszłym tygodniu, i to
nie z powodu prędkości tworzenia, tylko
z powodu wyjazdu )

Najlepsze jest jednak to , że są to druty
o rozmiarze 1.25 mm kupione za 12.70 ZŁ!!!
(+7 zł za wysyłkę najwolniejszą, choć doszły w 2 dni :o)
Wesołych Walentynek <3


8 komentarzy:

  1. ja moje druty nr 1 też w Pl kupiłam, ale zgubiłam link do sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne druty ( xD )

    Miłego dłubania :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki. Jednak teraz dlubac nie moge, bo jestem za granica :P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze ich nie wymiecie z mieszkanka podczas mej nieobecnosci =)

      Usuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3