Lato ?

Cześć!
Jak Wam się wiedzie w tym szalonym świecie?
Bo mnie całkiem nieźle , kupiłam obitsu 27 i wiga dla młodej.
Mam pytanie. Czy jak zamawiałyście u mimiwoo obitsu , to dostałyście cło?
Plus na dniach wysyłam paczkę do osoby z którą się wymieniam (czekam na adres)
No ale nie o tym chciałam pogadać.
zapraszam do części obrazkowej :3
(EDIT: Żeby nie było, kupiłam wiga dla Nelly) 


Co ona tam robi ? 

Mel , co kombinujesz?
M: Ja ? Zajmuję się tą stokrotką.

Wstawaj z tej ziemi 

M: Dzięki. Co chcesz tak właściwie ode mnie ?

Chciałabym wiedzieć , gdzie jest twoja siostra...
M: Nie mam pojęcia!
To pomóż mi ją znaleźć

M: Jak ja mam odnaleźć tego malucha na tak dużym terenie???

M: A! Czekaj!

M: WIDZĘ JĄ TAM!!!

No faktycznie

M: Co ona tam robi?

M: Mniejsza oto...
Nel , jak chcesz , to zabiorę Ciebie w fajne miejsce
N: Naprawdę ? 

M i N : TO W DROGĘ!

M: Kochana , no weź. Serio chcesz na tym skakać
cały czas ?
N: A co , to nie zabawa ?
M: Ja Ci pokażę, jak należy się bawić

M: Mmm , to jest życie...


16 komentarzy:

  1. Fajne fotki a w zwiazku z mimiwoo to polecam clo nie mialam a doszlo w tydzien i dzien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy ja złożyłam tam ostatnio 2 zamówienia. Jedno z obitsu , a drugie z wigiem. Ale dziękuję , bardzo mnie uspokoiłaś :)

      Usuń
    2. Ciesze sie ze pomoglam :3

      Usuń
  2. Mnie szło tydzień cła nie mogło być, a podku nie miała.
    Urocza historyjka <3 też mam trampoline

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście przyda ci się obitsu, bo w niektórych miejscach niepotrzebnie trzymasz Mel ;)A ogólnie historyjka urocza <3 Też mam trampolinę *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właściwie to tylko w 5 zdjęciu kombinowałam jak tu ją złapać. A reszta i specjalnie , i pomocniczo :D

      Usuń
  4. fajne masz dziewczynki, pomysłowe ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnego ma wiga, uwielbiam loczki, tylko utrzymać je w dobrej kondycji graniczy z cudem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mel miała włosy w drobniejszych lokach , ale że wyglądały jak ,,Szmata" po kilku miesiącach , to je rozczesałam , i długość włosów zwiększyła się dwukrotnie :)

      Usuń
  6. ale cudna burza loków! pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z dollinką. Piękne włosy, a raczej wig. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne ma włosy,a co do mimiwoo to ja nie dostałam cła,ale jak nie dawno dostałam od nich obitsu to brakowało tych 3 śmiesznych dzyndzelków do mocowania, ale już mi wysłali i nikt nie miał takich problemów. Więc raczej to tylko mój pech : /

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna historyjka i naprawdę ładny wig :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba muszę Wam parę rzeczy wyjaśnić.
    * Zamówiłam 2 paczki z mimiwoo
    *Cały czas na nie czekam
    *W jednej jest obitsu dla Mel , a w drugiej wig dla Nel

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3