Daisy Dreams

 Time for fun!


*Nieskromnie przyznam że to zdjęcie najbardziej mi się podoba #._.#*















*Parę popierdółkowych zdjęć*




Ogólnie rzecz biorąc zdjęcia te już mają parę dni, w sumie miałam się za nie zabrać wczoraj, ale 1/4 doby poświęciłam na czytanie lektury (.-.) Mam nadzieję że i Wam spodobają się zdjęcia, ach, i jeszcze jedno, taka mała sprawa z aska:

TAK, zamówiłam Mio oczka,
TAK, to na nie czekam już dokładnie 40 dni,
TAK, zostały mi wysłane jeszcze raz, 
TAK, w tym są też oczka na sprzedaż,
TAK, będą one dostępne na moim allegro, 
TAK, będą to animalsy 
(przeróżne kolory)

W sumie, miała to być niespodzianka, ale po tych 40 dniach już nie chce mi się czekać z nią ._.

Tak, do napisania! :)

18 komentarzy:

  1. Sie uśmiałam. :') Zabierzesz mnie na tą polanę jak przyjadę, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka polana kurde? Widziałaś że to skrawek mojego ogródka xD

      Usuń
  2. Przegenialne, przrcudowne, przeurocze zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjecia :) sukienka urocza :) to moje ulubione połączenie szydełka z drutami ;)
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże jakie piękne zdjęcia. Człowieka ogarnia spokój od patrzenia na nie <3 To zdjęcie w kwiatach cudne :)

    Zapraszam i do mnie, ja co prawda dopiero zaczynam przygodę z lalkową fotografią :)
    http://kawaii-kiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo :) Nie bałaś się, że Mio zleci na 15 zdjęciu? Mnie na samą myśl blady strach ogarnął:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są prześliczne, najbardziej podoba mi się trzecie, piąte i siódme. Mio jest przeurocza *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia. Mimo jest cudowna, na pewno ma miliard dorosłych spraw :3 Ale czy ja dobrze słyszę, że będziesz miała na sprzedaż animalsy? A szare będą? ;u;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;u;
      Będą jak dojdą z Hongkongu, jak chcesz to przy okazji kolejnego posta mogę pokazać kolory jakie będą, w tym szary ;)

      Usuń
  8. Mio jest taka cudowna <3 A te stokrotki takie wysokie i Mio w nich.. No po prostu ... agsfdhgsgahjshd *___*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo! Oczka chyba już doszły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nareszcie po 2 miesiącach :')
      Przed chwilą skończyłam robić każdemu z osobna zdjęcie, jednak facet nie wysłał mi wszystkich tych kolorów co chiciałam, tzn. Np. Zamiast 3 par jasnoniebieskiego dostałam jedną parę, i jakieś z końca pleców wzięte kolory .-. Cóż, dowiem się na jakie kolory jest zapotrzebowanie, i zamówię takich więcej :') A mio już po operacji, powiedzmy żejestem zadowolona x)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Pracuję nad zdjęciami i filmem, do końca weekendu powinnam wszystko ogarnąć :')

      Usuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3