Niespodzianka, czyli przyszły moje lody firmy Majorka :3

Och, człowiek zwany Nella siedział sobie na fotelu, z lalką, i sztrykował nowe wdzianko dla towarzyszki, aż tu nagle do pokoju wpada list o nieznanej zawartości. no to człowiek idzie do towarzyszki, i pokazuje jej zdobycz...

 M- Duża, pomóż mi, ja już sama nie umiem!

M- A te kolorki są takie piękne :C

Ja- Patrz lepiej tutaj!

M- Co to?
Ja- Nie wiem nawet od kogo...

Ja- O, Szczecin! To chyba teraz już wiem...

Ja- Tak! To od Majki i twojej bliźniaczki :P

M- Musimy to otworzyć :3

*/ Mio czyta /*

M- Jakie lody?
Ja- Nie ważne, spójrz na to!

M- O mamuniu...

M- Czy ona nie jest przepiękna?

M- Albo zobacz tę!

M- A ta kiecka, po prostu...

M- Spodeneły przymierzam od razu, bez gadania :D

M- Piękna jestem, co?

M- Serduszko dla Majorki,

M- I całusy dla Joy, dziękuję :3

Maju, ja również dziękuję w imieniu małej. Zrobiłaś nam niesamowitą niespodziankę :P Naprawdę, nie wiem co powiedzieć na te cudeńka, jak tylko otworzyłam pakę, to miałam ogromnego banana na buzi :D A te spodenki są boskie, ja niestety wszystkie spodnie jakie szyję, to zawalam, więc to mój największy skarb. I ich kolor! Mój ulubiony <3 Więc jeszcze raz, bardzo DZIĘKUJEMY :*
PS. Czy wy też nie macie takiego wrażenie, że od przybycia Mio jest mega rozpieszczana? :P

Do napisania :*

10 komentarzy:

  1. Hihi, nie ma za co. ;D
    Mała ma u ciebie za dobrze. :D
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak chcę !!!!!! Nie no, Mio ma fajnie ! Czemu ja nie mogę być lalką ?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie :D Aż zazdroszczę tej pannie XD

    amethyst-time.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko u mnie jest różowe, bo prócz zdjęć panny siedzą na biurku, i patrzą na moje poczynania :P

      Usuń
  4. No nieźle :D
    Sukienki by Majorka jak zawsze cudne .3.

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3