Zapraszam Was na spacer po Amerykańskim Kampusie

Jakaś magia!
Wrzucam posta już kolejny dzień xD

Dziś będzie spacerek, po Uniwersytecie IOWA, takie tam budynki...

Autobusik Uniwersytecki. Niestety nie miałam okazji się nim przejechać :C 


Te drogi były jakieś takie inne, od polskich ;) 

Kwiatuchy :3 

Drzewa tam były genialne. W sam raz, by się wspinać ;P 

Taka fajna wieżyczka. Ale niska była w porównaniu do... a może to na kolejny raz ;) 

 Dżefooooo

Tamtejsze chodniki są takie ładne >.< 

A te krzaczki... 

A tam budynek pięknej budowy z okresu, eee... 

Ja się nie nadaje do opisywania zdjęć ^^ 

To jest tak jak zjeść chleb, a zostawić skórkę.  

 Czyli Zdjęcia zrobię, ale opisać ich nie łaska xD

 ...

 O! O tym Wam mogę opowiedzieć :D
W tym oto miejscu odbywały się konkursowe "spontany"!

 Brak pomysłu

A o tym powiem, że mi się spodobał 

 Nic już do tego nie wymyślę :/

A tu taki ładny stawik. Ważki tam latały... 

I największa atrakcja EVER 

Wszędobylskie Wiewiórki!!!
Naprawdę, było ich pełno ;)

I co? Tym razem się chyba troszkę postarałam. Mam nadzieję że pomysły wrócą mi jak najszybciej
Mam pytanie. Chcecie Haul z rzeczami, które kupiłam w zakresie rękodzieła, i przywiozłam z USA?

Do napisania :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3