Mordunku pogodo...



 N-Fatalna pogoda :C



N-Nudaaaaaa

N-Czemu nie wyjdziemy na dwór ? 

Ja-Zimno jest

N-A może chociaż mnie podniesiesz, bym mogła coś zobaczyć? Ten parapet jest niski T.T

Ja-Okey
N-Idealnie

N-Czymaj mnie

N-Zaraz zlecę
Ja-Spoko, nie zlecisz

N-Czemu masz tylko jakąś nudną gałąź za oknem?

N-Nie mogłabyś mieć czegoś ciekawego za oknem?

N-Na przykład takiego mc donalda

Ja-Sama jesteś makdonaldem >.<

N-Ejjj

KONIEC

N-Ejjj, a chcecie zobaczyć coś Top, top sekret?

N-Mam nadzieję że ona mnie nie zauważy, a wy cicho sza...

N-...Onieeeeeeeee

N-...

Do napisania :*

7 komentarzy:

  1. Widzę że się rozkręcasz, bo codziennie nowe fotostory. ;3 Nel mnie rozbraja. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tia, miałam pomysły = notek nie było, nie mam pomysłów = notki są :/
      Ale nieźle udaję xD

      Usuń
  2. Fajnie, że znów fotostory. :) Lubię je czytać. A Twoja laleczka jest słodka <3
    Pozdrawiam xxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, ten tekst o mc donaldzie mnie rozwalił :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No nareszcie jakiś smakowity mac :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3