Ostatni raz...

M-Ostatni raz jej pomogłam, zero wdzięczności...
(Widzę, że blogger miał chrapkę na jakość zdjęć, sorka :C)

 M-Czy doczekam się tego momentu...


M-W którym wrota do pokoju tej baby staną przede mną otworem?!

M-NELLA!!!

N-Co?... O, Mel, dzięki że mi je przyniosłaś z dołu :3

M-I nic więcej? Żadnego słowa?

M-Może to dla niej za ciężkie, wydusić to coś na dzi?

M-Paczaj, nawet Ci do dzbanka wsadziłam!

N-Dobra dobra, fajne jest światło. Idź się czymś zajmij... 

Po tym co powiedziałam, spojrzała na mnie ciężkim wzrokiem, i odeszła z miną "to nie koniec"...

Do napisania :*

9 komentarzy:

  1. Nel dzięki że do mnie zaglądasz. Ja też tu zaglądam, tylko nie pisze komów, ale nie myśl, że mnie tu nie ma, bo jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie jest prześliczne! ^^

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mańka Konik - Super ♡

    Mounty - Dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpis pod drugim zdjęciem mnie rozwalił :D
    Pozdrawiam xxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Dynoras - Ona jest szczera do bólu xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja myślę, że z lalkami nie ma co zadzierać ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3