100% cukru w cukrze

Nie wiem jakim cudem się udało, i co było trudniejsze,
uszycie tej sukienki, czy ubranie w nią Mel xD
Ale ja nie przedłużam, powiem tylko, że moja panna 
mogłaby się nauczyć wciągać powietrze, 
bo gruba jest :D AUA, dobra, ma duże... AUĆ, ok, jest w sam raz, może być? 
No, to zaczynamy...

 M-Nagadałaś się już?


 M-Bo ja chcę im przecukrzyć paczały :3

M-Tego się po mnie nie spodziewaliście...

M-I jak?

Ja-Może Im kieckę pokażemy?

M-A ja to co? :C

Ja-A tu widać, jak pięknie się rozkłada...

M-Dość tego, koniec na dziś! Pap...

(szeptem, by pierdoła AU nie słyszała)
Ja-A tak wygląda tył. Czemu ona musi mieć taki duży biust T.T

Ktoś chętny na sukienełę? 12zł + przesyłka

Do napisania :*

6 komentarzy:

  1. Śliczna sukieneczka! Uwielbiam rzeczy z koronką :)
    Pozdrawiam xxxxxxx
    www.dynoras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczna sukieneczka, jakbym miała lalkę Pullip to na pewno bym sie nie oparła o ją kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ci wyszła. Mel mała złośnica. ;D Widzę że oglądało się wczoraj "Poszukiwany, poszukiwana" (wnioskuję po tym 'cukrze w cukrze'). :D
    Pozdrowionka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to leciał??? Nawet nie wiedziałam, ale szczerze przyznam, że jest to jeden z moich ulubionych filmów =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka cud miód, tak jak Mel

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3