Tajemnica zaginionych Hitów O.o


 N-Nareszcie cie mam <3


N-Uciekniemy na paluszkach, tak, by nikt nas nie słyszał...

N-A zresztą, co mi to da....

N-Droga wolna?

N-Teraz już nikt nam nie przeszkodzi...

N-Na zawsze razem, ty, i ja...

N-Ile musiałam się namęczyć, by cb zdobyć 

N-Ale nadszedł czas tej chwili...

N-A ty co się tak gapisz? Lepiej idź stać na czatach >.<

N-ŁOT?! Puste >:(

N-I na co mi to było ;C

M-Oj tak panie kocie, udało nam się wykiwać tego smarkacza :D

N-Co ja teraz zrobię ?
M-Hihi
N-???

M-Oh noł
N-Tyyyyyyy

M-W NOGI!
N-Nienawidzę jej >.<

Ja-I o co tyle hałasu? ^^

N-Ej ty, masz mi zaraz dać nową, pełną paczkę. Bo jak nieee, to ja... coś ci zrobię 
Ja-Facepalm

Do napisania :*

13 komentarzy:

  1. Boskie hity! :D

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadłabym teraz hity. :3 Mel w tym momencie trochę mnie przypomina, bo ja też ciągle zjadam coś siostrze. :p Idę szukać ciastek w szafce, pozdrawiam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Bo jak nieeeeee... to coś ci zrobię!" HAHAHAH! Genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona mnie kopnęła swoją plastikową nóżką ;P
      Ale to już była przemoc, i nie chciałam tego tu pokazywać ;)

      Usuń
  4. Jak zwykle super historyjka :)
    Pozdrawiam xxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Hity są tak pyszne, że aż musiała powstać o nich historyjka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku te "hity" to miała być butelka wody xD

      Usuń
    2. XD dobrze, że jednak postawiłaś na ciacha ;D
      Dziękuję, muszę mieć taki igielnik bo boję się, że koty pogubione szpilki/igły zjedzą ;/

      Usuń
  6. Hahahaha :) jaka masakra :D Cudna historyjka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. malutkie, słodkie i jakie zadziorne :) kocham te maluszki :) fajna historyjka :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3