Powracam z... Ameryki :)

Hejo
Wiem, jak dawno mnie tu nie było, ale błagam, 
nie bijcie ;)

Miałam powody, bo przez ponad ostatni miesiąc przygotowywałam się do konkursu,
 do wylotu, i w ogóle do wszystkiego. Ani chwilki nie miałam, by tu zajrzeć. 
Obiecuję, że co najmniej od 2 tygodnia wakacji (pierwszego wyjeżdżam) posty będą regularnie. 
A do tego czasu postaram się coś wrzucać epizodycznie. Póki co zasypię Was spamem "domków z papieru" z USA, bo nie mam innych ciekawych zdjęć. A z Ameryki przywiozłam ich bardzo dużo (ponad czterysta) więc podzielę to na kilka części. 
Wybaczycie mi moją nieobecność?
PS. Jakby to kogoś interesowało, to zajęliśmy 14 miejsce na 53 drużyny z całego świata ;)

 Nie wiem czy lubicie takie suche zdjęcia, bez podpisów.
Jak coś, to wyraź na ten temat opinie w komentarzu ;)
































A tu już domek blisko pewnej ciekawej rzeki...

Do napisania :*

4 komentarze:

  1. Jejku, śliczne te domki ^^
    Zazdroszczę wyjazdu!

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie się zastanawiałam kiedy wrócisz i chyba cię ściągnęłam swoimi myślami. ;D Śliczne zdjęcia, te domki trochę mi przypominają takie jak są w grze The Sims 3. ;P Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie szczerze też przypominają, chociaż Ci powiem, że jak przez szybę zobaczyłam cmentarz, to normalnie identiko z TS3 (nagrobki)

      Usuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3