Haul Zakupowy z Ameryki - Rękodzieło

Dziś będą same zakupy.
Kupiłam tych rzeczy tyle, że było małe zdziwienie, gdy udało mi się wszystko przywieźć ;P
Od razu mówię, że na zdjęciach nie ma takich patyczków, 
ale one też dojdą, przy najbliższej aktualizacji posta ;)

Pierwsza część to guziczki. Jest ich naprawdę sporo, 
ale są idealne do ubranek dla naszych panienek :D 


INDYWIDUALNE ZDJĘCIA






















Te są moje ulubione <3 

 Dwie rolki łatwo wyginających się drucików. Do... czegoś ;P

 Drewniane koraliczki z literkami 

Ozdobne Duck Tape. Jedne z moich największych zdobyczy :D 

Logo firmy 

I w troszkę innej formie 

Gumki do robienia bransoletek na szydełku. Zakochałam się w nich, a w Polsce ich nie widziałam... 

Tasiemki 

Tłuste ćwiartki 

 Napis z małych drewnianych literek "ALA"

I z ogromnych HOME

Jak Wam się podobają moje zdobycze?
PS. Do kilku dni dodam jeszcze patyczki

Do napisania :*

3 komentarze:

  1. Piękne rzeczy, szczególnie, że uwielbiam rękodzieło ^^

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam było tego dla mnie za dużo. Najchętniej, przywiozłabym połowę sklepu, jak i cały xD

      Usuń
  2. Gumki do bransoletek można na allegro znaleźć i w sklepach kreatywnych :) ewentualnie, tak robiłam ja, w pepco poszperać ;D
    Mini guziczki są świetne, co mnie wkurza to ogromny brak takich w Polsce, na necie znalazłam tylko kilka modeli i to w cenach takich że fiu fiu ;/ Tak więc świetne zakupy :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3