A miały być buciki dla dziewczyn...

Ale nie ma jak to spojrzeć w internety, i zobaczyć małe kwiatki z papieru >.<
Tak mi się spodobały, że oparłam się pokusie, i sama postanowiłam spróbować.
Kupiłam sobie do tego celu sześć dziurkaczy, no i sami zobaczcie...
PS. Mam nadzieję że kolejne już będą dla lalek, i bardziej inteligentne xD,
a nie pójście na łatwiznę...

 Wszystkie dziurkacze razem (sorka za jakość :/)


Niespodziewany gratis - srebrny tusz do stempelków =D

Dziurkacze listkowe

I kwiatuszkowe (ten niebieski będzie raczej używany do działek kielicha, no, tego zielonego xD)

In progress ( sorry za jakość :/)

Profesjonalne narzędzia do uwypuklania kwiotków

I 1/3 gotowa

A tu już wszystkie. Jakieś półtorej godzinki :)

Przygotowania do robienia karteczki

Jeszcze wycięłam listełki, i też troszku je wykrzywiłam...

Prawie koniec...

I gotowe :D Kartka Urodzinowa

Zbliżenie na kwiatuszki na kantach pomazane srebrnym tuszem ;P

Podoba Wam się? Następne już będą lalkowe bukiety...

Do napisania :*

14 komentarzy:

  1. Ale świetne. :ooo Cudowne, piękne, niezwykle urodziwe i tak dalej, i tak dalej... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :-) czekam na lalkowe bukiety :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoł, ale piękne! :D Miałam kiedyś takie dziurkacze ale wszystkie oddałam. >.< Nie wiedziałam że mają takie zastosowania. >:c Muszę przeszukać szafę, może jeszcze jakieś mam.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz mi, że Ci wtedy nie powiedziałam, nie bij xD

      Usuń
  4. Śliczne te kwiatki, miałaś ciekawy pomysł :)
    Tak ogólnie to sorki, że nie zostawiam komentarzy pod twoimi postami, ale wiedz, że każdy jaki do tej pory wstawiłaś widziałam i czytałam :)
    Czekam na twoje lalkowe bukieciki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! Dużo razy obcowałam z tymi dziurkaczami, ale przenigdy nie wpadłam na taki pomysł ! >.<
    A dziewczynki poczekają na butki..nie można mieć wszystkiego..
    Może spróbowałabyś zrobić dla nich wianek z tych kwiatków ? Mogłoby ciekawie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne i jeszcze raz dziękuje za częste odwiedziny w mnie XD. Dodaję się do członków, jesteś super !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka *-*
    Dzięki, że mnie odwiedziłaś :D

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3