W serca i nowe włóczki :)


Dzisiaj zestaw walentynkowy, w końcu już niewiele zostało do nich czasu :) Avril to naprawdę świetna modelka, mam nadzieję że już wkrótce zasłuży sobie na makijaż, wtedy będzie idealna ;)


PS. Pobliska pasmanteria znowu została przeze mnie obrabowana, alize extra mam pierwszy raz, droższa niż bravo czy redheart, ale chciałabym spróbować :) Widziałam jeszzcze genialne melanże z rh, ale muszą poczekać na moją następną wizytę ;P Kordonki będą idealne na letnie kompleciki :D Zabieram się za rozdzielanie :)

3 komentarze:

  1. Wowo, ale romantiko ;3;
    Ty weź sobie zapisuj o co ja cie prosze bo cos mysle ze zaraz bedzie kolejna rzecz do listy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sama zrób tą listę i mi wyślij, daj mi się załamać całością a nie każdym z osobna ;*

      Usuń
  2. Ja po zakupieniu tych włóczek już nie myślałam o innych. Walentynki zbliżają się małymi kroczkami, ale mam nadzieję, że to nie ostatni sweterek powiązany z tematyką walentynek. Jest taki delikatny i słodddki, czyli idealny dla Avril ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3