Powtórka z wczoraj


Dzisiaj inny wariant kolorystyczny :)
W Kato już mamy śnieg, a jak u Was? :D

6 komentarzy:

  1. Ojej, kolejny śliczny sweterek w tak samo ślicznych kolorkach~ :3
    U mnie śniegu niestety nie ma :c Skoro jest śnieg to... Czyżby szykowały się zimowe zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Kolorki bardzo pasują ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. O, taki to ja bym nawet mogła nosić.
    Ja jestem zachwycona, w końcu śniegu trochę napadało, teraz tylko skombinować lalkowe czapy i idę na dwór ;w;

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się kolory :) coś tam spadło, ale śnieg to zbyt szumnie brzmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Nellodina!
    Chciałbym zająć się lalkami i dostać parę porad. Czy mogę podać twój blog do ocenialni wspolnymi-silami.blogspot.com? Zależy mi, żeby nie popełniać tych samych błędów co Ty, ale sprawdzić, co robisz dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam założyć własnego bloga po swojemu i to jego podać do oceny

      Usuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3