Szara mięta i zamówienie :)


                                                                        klik
Witajcie, ostatnio w mojej skromnej "pracowni" praca wre, oprócz zrobienia sweterka po prawej by wypróbować nowe moherki (skończyłam go parę dni temu... aj, to lenistwo :P) to wczoraj dostałam zamówienie na zrobienie sweterka po lewej od pewnej przemiłej Pani z Kanady :). Dostałam zdjęcie, miało być podobnie, i biało-różowo, mam nadzieję że nowej właścicielce się spodoba :D
Od początku roku minęło już trochę czasu... jeszcze trochę, ale już coraz bliżej do końca ;)

2 komentarze:

  1. Już niedługoooo ;3; *aludniewieococho*
    "Pani z Kanady" pffff, SZPANER xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A o co cho??? ;) fajne swetry.
    I co racja to racja, już coraz bliżej, jeszcze trochę iiiiiiii..... :D też mam tajemnicę, a co! :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3