Raglan


Witajcie :P
Mam nadzieję że święta spędziliście w miłym towarzystwie, miał być post z życzeniami ale miałam mały bałagan w sprawach lalkowej rodzinki, teraz już jednakowoż wiem że na razie nic się nie zmienia, więc wrzucę post w najbliższym czasie :) Tytuł raglan, ponieważ technika ta została wykorzystana w najnowszym sweterku, jestem z niego bardzo dumna, ponieważ zawsze robiłam sweterki od dołu w kilka części, a potem je zszywałam, Ten jest robiony od góry w jednym kawałku :D Zszycie jest teraz tylko jedno, z tyłu. Raglan daje mi możliwość na parę nowych wykroi, a ja mam już nową motywację do robienia kolejnych sweterków, więc póki mam przerwę od typowego szaleństwa i siedzę cały dzień w domu to liczę na to że powstanie jak najwięcej nowych swetrów. Trzymajcie się ciepło ;)

3 komentarze:

  1. Uwielbiam reglan, od góry robię sukienki, sweterki i plaszczyki :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robione przez Ciebie sweterki są naprawdę śliczne! Nie mogę się doczekać, aż zobaczę kolejne :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam że raglan jest najwygodniejszy, ja zawsze nim robiłam a nie wiedziałam, że tak się nazywa;P

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3