Katowice - rynek wieczorem

czyli Nella odkrwa swoje miasto x)
   Byłam ostatnio (19.12) na Katowickim rynku, no i nie mogłam być normalnym przechodniem grzecznie oglądającym stoiska na jarmarku itp. Zamiast tego wzięłam aparat i latałam z nim wszędzie, wysoko nad głową. I wiecie co Wam powiem? Pewniej by mi było gdybym miała jeszcze w rękach jakąś lalkę, jednak nie wiem jakim cudem starczyłyby mi na to wszystko tylko 2 kończyny :P Czułam się dziwnie idąc i nagrywając/zdjęciując wszystko wokół, bez celu. A szepty z niedalekich ławeczek czy po prostu przeróżne spojrzenia mijanych osób były mniej przyjemne niż wtedy gdy popylałam przez Borki. Mam wrażenie że niektóre nastolatki wertowały w głowach listy sławnych Youtuberów by zaraz nie podlecieć do mnie w podskokach po autografy. Cóż, szpan aparatem musiał być, stety niestety jestem i nierozpoznawalna i mało znana, więc na szczęście nie zostałam przez nikogo zaatakowana. Kończę tą paplaninę, zapraszam do rzucenia okiem na pare zdjęć mojego miasta w okolicach wieczornych. Na koniec już wyżej wspominany film, mało widać bo wszystko w dużym przyspieszeniu, ale robiłam je z automatu więc nie mogłam ustalić jego prędkości ;)





















PS. Info kanałowe - środa kolorowanki świąteczne, czwartek tajemniczy speszjal świąteczny c:
PS2. Dziękuję że nadal jesteście ze mną pomimo mojej niskiej aktywności ostatnimi czasy <:

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dołączę się! Cudnie jest w Katowicach!
      A najlepsze stragan z LIZAKAMI!!! PO prostu raj!!!

      Usuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3