Konkurs Fotograficzny ^^ /CLOSED

Witam wszystkich bardzo serdecznie :D
Nadszedł ten dzień gdy ogłaszam kolejny konkurs ^^
Tym razem, do wygrania jest sweterek-niespodzianka mojego autorstwa, idealny do ogrzania się w chłodniejszy wieczorek ;)
(na rozmiar pullip/obitsu27, dal/obitsu23/21 lub obitsu11)
Jest już jesień, wkrótce powrócą wieczory z herbatką, dobrą książką czy też robótką, a jak wygląda przytulny wieczór Waszych lalek? :)

Co należy zrobić by wziąć udział w konkursie?

1. Uczestnicy muszą być obserwatorami mojego bloga.
2. Uczestników proszę o zostawienie niżej komentarza o treści biorę udział, wykonanie zadania konkursowego oraz umieszczenie jednego z poniższych banerów na swojej witrynie (linki podawajcie w komentarzu ;D)
3. Zadaniem konkursowym jest zrobienie zdjęcia na temat "Przytulny Wieczór"
oraz nadesłanie go na email moda.pullip@gmail.com pod tematem "Konkurs Przytulny Wieczór" od dzisiaj do 14.10.2015 r. do północy
4. Jeden uczestnik może nadesłać tylko jedno zdjęcie
5. Zwycięskie zdjęcie zostanie wybrane przeze mnie, a zwycięzca zostanie ogłoszony 15.10.2015 r., oraz zostanie powiadomiony drogą mailową
* Będzie mi miło jeśli zajrzysz na mój YT i FB, oraz zostawisz tam po sobie ślad :)

Teraz czas na banery, do wyboru do koloru, ponieważ wiem że każdy ma inny gust kolorystyczny, czy inny wygląd bloga ;)
(kliknięcie spowoduje powiększenie zdjęcia)







Dziękuję Wam za tak liczną aktywność tutaj, jak i na YT czy FB, dzięki Wam uśmiech nie znika z mojej twarzy :)
Czekam na Waszę zdjęcia, i liczę na to że temat przypadł Wam do gustu :)

Trzymajcie się ciepło, cześć ^^

EDIT
Konkurs odbędzie się tylko jeśli otrzymam zdjęcia od co najmniej 3 osób, w innym wypadku zostanie on odwołany

13 komentarzy:

  1. Biorę udział :D mam nadzieję, że wyrobię się ze zdjęciem na czas :)
    http://sosweetdolls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. biorę udział adullkaanddolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział i pozdrawiam, fajniutkie banerki;3
    medievalcrochet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział :D
    angelaheder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział ale nie wiem czy zdążę dolls_are_my_hobby.blogspot.com

    _takie cos to myslnik

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez musze w koncu jakas rozdawajke czy cus zrobic ;) z checia wzielabym udzial, ale mnie nie ma ;/
    Faktycznie widoki trafily sie piekne ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział :) http://niechzyjalalki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej,o jej konkursik się szykuję?
    Biorę udział! jutro dodaje wpisy,więc banery jak najbardziej :)
    Tylką skąd skombinować sweter z golfem dla lalki hmm.
    PINGER> lalkowicz.pinger.pl
    BLOGSPOT>shiawaseee.blogspot.com
    zawsze jestem cichym czytaczem ninja,a teraz pierwszy raz pisze komentarz hmm
    ~ Kuba Z dollS

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeej! Biorę udział! marczelinowy-swiat.blogspot.com
    A teraz lecę szykować Pannę i banerek wstawić. :")
    ...
    Sprawdzałam ten komentarz z pisiont razy zanim kliknęłam "opublikuj", bosze, co ze mnie za dziecko... :"D
    Pozdrawiam >w<

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę udział, zaraz wstawię baner i zdjęcie wyślę pod wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bierę udział ^^ Udało mi się i zrobiłam to zdjęcie dzisiaj.
    www.marzenialalek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział ^^
    www.mallij.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3