Nowość i co się działo

 Podsumowując wszelkie pytania typu co ze mną: chciałam opanować nowy sprzęt, który kupiłam w listopadzie po 11 miesiącach zbierania pieniążków ze sprzedaży :D Jest to Nikon D5200, moje kochane dziecko <3 Na razie skupiłam się na ogarnianiu nim filmów, co możecie zauważyć po większej aktywności na YT. Dzisiaj popracowałam trochę w manualu, i nareszcie jestem zadowolona, wręcz zachwycona jakością. Zdjęcia są robione w niezbyt oświetlonym kącie, a wyglądają w porządku :)


Oczywiście za niedługo możecie się doczekać już dawno temu obiecanych roomtorów :)

Dzisiaj krótko, jeśli ktoś ma jeszcze chwilkę, to zapraszam do zaglądnięcia na ostatnie filmy na moim kanale, szczególnie polecam cover, więcej wycia niż ostatnio :)
(by otworzyć poszczególne klikajcie w zdjęcia ;P)






---

PS. Mała prośba -> Jeśli ktoś chciałby mi pomóc w spełnieniu marzenia, to zapraszam do zagłosowania na moją pracę w konkursie klik :) Bardzo dziękuję za wszelką pomoc C;

Trzymajcie się. do napisania :)

2 komentarze:

  1. Czekam na roomtour :3 Nareszcie post leniuchu xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, te zdjęcia wyglądaja ślicznie :D Czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3