Gwiazdka na niebie



Ten projekt również nie jest jakiś bardzo ambitny, gwiazdka wyszła jakoś tak dziwnie no ale cóż, zrobienie jej kształtu na drutach nie jest proste :P Mam nadzieję że jutro zobaczycie to nad czym pracuje dzisiaj. Już dawno nie wrabiałam motywu w swetry, chyba ostatnio katowałam się tym przy batmanie dla Mai, teraz jednak pracuję na 4 kolorach, lvl up x) Nie mogę uwierzyć że jutro późnym wieczorem 15 na ekranie tabletu zamieni się na 16, dla mnie ten rok przeminął błyskawicznie, a Wam? :)

2 komentarze:

  1. Kochana, z okazji nowego roku, zycze ci Pisioooonce czytelnikow, duzo tutorialow na yt,wydania plyty z Majorka X'DD, Nowiutkich sweterkow, *tak sie sklada ze taki z tego wlasniee posta mam na sobie ;u;* jeszcze duzo lokatorek, a dla ciebie, zeby ten rok byl lepszy od poprzedniego, upicia szampanem/picolo, *moi rodzice tacy spieci zeby mii kropli nie dali :')* Ja tam sie upije picolo, heh. XD Ale wracajac do ciebie xd, no zebys calych pieniedzy na te lalki nie wydawala, zebys cos na siebie tez noo wydala XDD Noo i czego tam sobie zazyczysz na ten nowy rok c: ja chyba wreszcie bloga o lalkach zaloze xD HAPPY NEW YEAR! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dla mnie to jak z bicza strzelił mam wrażenie, że dopiero się zaczął a już skończył:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3