Majorka nie w dodom



Jak już wszyscy wiedzą, jest u mnie Maja, siedzi sobie obok i przeżywa, a ja zapraszam Was na posta z dzisiejszymi zdjęciami. Każda wzięła sobie do zabawy lalki drugiej i zaczęła produkować miliony zdjęć. Spam został ograniczony, ale to i tak coś nowego, jak wiecie u mnie rzadko kiedy znajdziecie jakiekolwiek sesje... Zapraszam Was do oglądania :P

















A na koniec zaczęło nam trochę odwalać...








Poziom naszej głupawki sięgnął zenitu,


Najpierw było frendzołn


A potem owoc pewnego bardzo inspirującego zdjęcia z IG

Tym dziwnym akcentem pozwolę sobie Was opuścić i dać Majorce komputer na jej posta...
xD

10 komentarzy:

  1. Udane zdjęcia :D
    Nareszcie rodzinka w komplecie :)
    Najlepszy Aspen z ajfonem ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż nie mogę się zdecydować, które podoba mi się najbardziej :D Chociaż trzynaste i szesnaste chwyciły mnie za serce <3
    A tak jeszcze na temat mitu - ile osób będzie? I czy nie ma żadnej szansy, że jednak odbędzie się w sobotę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mamy żadnych konkretnych informacji o ilości osób, i skoro tyle jest próśb o sobotę to przenosimy spotkanie na ten dzień na 13 :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, piękne :D
    Wszystkie mi się podobają.
    A ja też się dołączę do mitu - będzie można dołączyć w trakcie? Nie wiem, czy o 13 będę już na miejscu... I też zadam to pytanie - czy nie ma żadnej szansy, że jednak odbędzie się w sobotę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, wystarczy że zapytasz na wydarzeniu w której części akurat siedzimy ;) Mit w sobotę

      Usuń
    2. Dziękuję za przeniesienie!
      Skoro będzie w sobotę, to zjawię się punktualnie ;) W piątek jestem dopiero w drodze więc nie wiem o której dojadę na miejsce ;)
      Jeszcze raz dziękuję za przeniesienie ;).

      Usuń
  4. Przepraszam, że pytam tutaj, ale nie mam facebooka x"D
    Zabrać coś ze sobą na meet? Jakiś koc? xD I jak się tam znajdziemy? Spotkamy się przy wejściu albo coś? :D
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lalki i dobry humor :D Jakiś kocyk zawsze się może przydać jeśli mamy zamiar tarzać się z lalkami po trawie czy coś :') Będziemy czekać najprawdopodobniej na ławeczkach przy basenie tym pod drzewami ( ten najbliżej wejścia koło pubów itd xD) Będzie łatwo nas chyba rozpoznać, no bo raczej nie każdy będzie miał ze sobą lalki, plus dla ułatwienia będziemy czymać pandę (pluszaka) 8)

      Usuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3