Love Story/ epizod pierwszy




<ferajna przybywa do krypty nedoliny>


Mel: Jak ja Was dawno nie widziałam! Okrutna Nedolina odcięła mi dostęp do internetów bo dobijały ją błagania o faceta dla mnie...





Aspen: Holoł...


Ewel: O, jesteś wreszcie obiboku. Mel, to Aspen, mój przyjaciel o którym ci mówiłam, Aspen, to Mel, moja przyjaciółka z internetu.


Aspen: Taktak, Elo


Mel: wow


Ewel: ?


Mel: Nie mówiłaś że to takie ciacho


Ewel: ON? CIACHO?


Mel: TAK! Dasz mi później jego numer?! Chyba nie masz nic przeciwko... ?


Ewel: Co? Nieee...


Mel: A widziałaś jak się popatrzał?


Ewel: Nie... On się zawsze tak patrzy.


Mel: No nie wiem, oj, zazdroszczę Ci, pewnie super się z nim pracuje na zdjęciach, a wgl...


Ewel: A może pokażesz mi swój pokój? Będę u cb spała?


Mel: A no tak, sry, pewnie jesteś zmęczona podróżą, chodź ze mną...

***


Hope: Awww, widziałyście to?


Mio&Joy: Co?


Hope: No to! Jakie słodkie, jak w mojej książce. Ewel kocha Aspena, ale boi się to przyznać, a Mel teraz wkracza jej w paradę, czy to nie urocze?


Joy: Jak w ,,Romeo i Julia"!


Mio: Głupia, w ,,Romeo i Julia" oni umierają na koniec.


Joy: TY SPOILERZE!!!





Hope: Dobra, ej! Dosyć!


Joy: Masz rację, nie czas na to, teraz moje potworki idziemy pomóc tej mojej siostrze pierdółce.


Mio: I odciągnąć Melona!


Hope: No!


Joy: Totalnie! Szipit : Ewaspena!


Mio: A nie lepiej Aspewel?


Joy: To głupie


Mio: Sama jesteś głupia



Hope: E, dobra


Hope: Mamy misję do wykonania!


Mio: Nono, kamon gerls, FOLOŁ MI!

KONIEC EPIZODU PIERWSZEGO


|EPIZOD II|

6 komentarzy:

  1. Ryłam się przez całe czytanie. xD To jest dla mnie za piękne. x'D

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest genialne 😂♡
    Czekam na następny odcinek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się spodobał epizod 1 :D
    Czekam na następny ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. XDDD Piękne, czekam na dalszą część XDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Na 20 zdjęciu Hope ma takiego słodkiego zeza i wygląda jak ptaszek!
    NIgdy tej miny nie zapomnę <3
    Świetna historyjka!
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Te knujące słodziaki X'D Mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3