Sun eclipse

Z samego rana rozstawiłam sprzęt, tak spontanicznie...
Zastanawiałam się ino, jak zrobić zdjęcia tego wydarzenia...

Najpierw próbowałam przesłonić obiektyw tą oto płytą...



Efekty jednak nie powalają...

 Poza tym Mio zajomała mi ją, by podziwiać zaćmienie...

 Wtem sięgnęłam do szuflady po jakieś stare zdjęcie rentgenowskie :)

O niebo lepiej :D









Moje ulubione <3 




 Nie fotografowałam dalej odsłaniania się słońca, ponieważ wybrałam się na wycieczkę do pasmanterii, po słodkości :D

Bonus dla wytrwałych:
Dzisiaj korzystałam z obiektywu teleskopowego, no i naszego niezawodnego zdjęcia

Trzeba się było ciut nagimnastykować :P

Pozdrawiam wszystkie leniuszki, które wraz ze mną siedziały w swoich domkach :D

11 komentarzy:

  1. U mnie nie było Zaćmienia Słońca... :/
    Gratuluję, że mogłaś zobaczyć to na własne oczy. <3
    P.s. ładne włosy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękie :D (bez światła są czarne jak smoła :P)

      Usuń
    2. U nas nauczyciele strzelili focha i nic nam nie pokazali....na szczęście mieliśmy *roentgeny biodra wujka koleżanki* i wszystko oglądaliśmy na dużej przerwie.
      Piękne zdjęcia, mi wyszło zamazane coś, więc Gratuluję ^^ ;3

      Usuń
  2. Ja byłam w szkole :D
    Oglądaliśmy przez stara maskę do czegoś tam.....
    Śliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia. U mnie też było zaćmienie ( ok. 10:40) , też próbowałam zrobić ale mi nie szło

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego musiałam mieć wtedy ten głupi konkurs? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, mi się nie udało zrobić . Ale widziałam na własne oczy przez taką specjalną folię. Ciekawe zjawisko nie ma co.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie w sumie, że pokazałaś to zaćmienie bo u mnie troszkę słabo było widać ;) Super zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie miałam okazji, żeby zobaczyć zaćmienie ;/ Miałam wrażenie, że niebo przez jakiś czas miało inny odcień (a może to nie tylko wrażenie?)
    Stock składa się też z wielu części, więc można śmiało kombinować, uwielbiam go ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia robione przez kliszę rentgenowska wychodzą bardzo udane, sama próbowałam :D Widzę, że i Tobie się udało i to bardzo fajnie :)
    Bonus też super. Kolory włóczek pozytywnie wiosenne :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3