Dark colours



Ostatnimi czasy zostałam poproszona przez Marcel Innę (dobrze odmieniłam? xD) o wykonanie swetra w ciemniejszej kolorystyce. Specjalnie jak najszybciej poleciałam kupić czarny kolor, któego nie posiadałam, i wysztrykowałam taki oto sweter. Mela ma go troszkę podciągniętego ku górze, więc u pullip sięga on trochę za łokieć. Nie chciałam by przy ewentualnemu założeniu ją na dala wyglądał jak slenderman ;) A co do samych już zdjęć, to dziękuję szanownemu słonku, że wróciło po burzy jeszcze na chwilę <3



9 komentarzy:

  1. Jest idealny <3 Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprosiłabym i ja o szwerta ale że jestem niewypłacalna to milczę :D :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny sweter w moim rozmiarze :D Ogólnie bardzo fajnie ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To znaczy ten dla lalki... Nie myślę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek cudo! zabawa kolorami zawsze daje fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, moim zdaniem lepiej wygląda na Dal'u ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3