Poradnik - Podstawy robienia na drutach

(klik w obrazek)

Od razu zaznaczam, że nie jestem żadnym profesjonalistą, a tłumaczyć ni umiem. Powiem tylko że starałam się wszystko pokazywać najdokładniej jak potrafię (i jak na to pozwalało mi wygięcie rąk przed kamerą). Jeśli chcecie więcej filmów właśnie o drutach, to piszcie co dokładnie, czy pokazać więcej splotów, czy np. strony internetowe i książki o drutach z których korzystam, czy przydatne sztuczki, czy trochę więcej o moim robieniu na drutach itp. itd. 
Mam nadzieje że film Wam się spodoba, ponieważ trochę nad nim siedziałam (w sumie? Jak nad każdym :P), oraz starałam się jak mogłam.

3 komentarze:

  1. Bardzo przydatne :) Nie jest to tak trudne jak wychodziło z pisemnych instrukcji, no i w końcu rozumiem różnicę między oczkami lewymi a prawymi :D Chyba nawet gdzieś miałam druty...

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę śledzić Twoje filmiki o drutach, na pewno w przyszłości skorzystam ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3