ROCZEK BLOGA = Wyniki Konkursu

Sto lat sto lat
Każdy dobrze zna tą pieśń.
Wreszcie nastał ten moment = rok naszego bloga =3
Ze wzruszeniem wspominam ostatni rok
Początki były trudne, ale już wtedy mnie wspieraliście.
Każdego dnia jest tu Was wielu. Co mam?

Do tego momentu przez ostatni rok odwiedziliście mnie 11 946 razy
Najczęściej wchodziliście tu w Listopadzie
Mam 58 obserwatorów na bloggerze
Mam 18 obserwatorów na bloglovinie
Łącznie 258 komentarzy
Łącznie 75 postów (z tym)

I oczywiście Was!
Dziękuję Wam wszystkim bardzo serdecznie, 
szczególne podziękowania dla moich obserwatorów,
czyli:
Gałagutek
Cherry
Rani-Belle
Paauliska
Abunia
Ozuszka
Wilandra
Kola2000
Aya Aida
IHime
Weronikaa-blog
Ishtar
MagicBiscuit
Emma .
ullalczyn
Bitten Coockie
Emilusiusia Błażewicz
Majorka
Chila Jean
momo
Tiny Bird ♥
Jelonek
Akrimeks
☆Unicorn☆
Magalita
Hachiko
Shiro
marikka
Chabel
Julia Biały
ZAZIE.com.pl
Blink Doll
Makarrena
Scalee
Noriko
Ann
Lolciaa Coco
NeoNek
Se ep
Ola Dąbrowa
dollinka
sandra1405
alice50503
Kukania
chabunnie
Haruko.
QKajusia
Ginger
Moje lalki, moje życie!
Marshalka
Musō-ka
Nerdka ♥
Coco Dolls
elianka 
Pokemon.

Z każdego kolejnego obserwatora bardzo się cieszę.
Mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie Was jeszcze więcej <3

Ale teraz przejdźmy już do konkursowej części.
Zgłosiły się tylko 2 osoby, z czego tylko jedna przesłała pracę (zawiedliście mnie :c)
Chociaż jest tak właściwie jedyną uczestniczką, nagrodzę ją, bo choć nie miała
konkurencji, zasłużyła na wygraną.

polinezja.blogspot.com
 Majorko, O TOBIE MOWA!!!

Gratuluję zwycięstwa :*
Napisz mi adres na maila
Twoją nagrodą jest pokazana czapka-bałwan, oraz
BON NA 15 ZŁ DO MOJEGO SKLEPU DO DZIAŁU UBRANKA DLA LALEK
Napisz mi w mailu, co byś chciała. (Może być też z zakładki FS)

Dziękuję wszystkim jeszcze raz, i życzę wszystkiego najlalkowego w tym roku <3

3 komentarze:

  1. Hehe, a ja zapomniałam, że to jest do 12 i teraz weszłam i chciałam wysłać zdjęcie :( Heh gratuluję zwyciężczyni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję - Tobie rocznicy, a Majorce wygranej w konkursie! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje rocznicy i życzę ci jeszcze wielu takich lat z nami. ;)
    Dziękuje za wygraną i za chwilę pomyśle co wybrać. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3