Nowa inwestycja w bloga czyli moje 2 najnowsze przydasie :3

(Poniższy post ukazałby się wcześniej, gdyby poczta wysłałaby SMSa o czekającej paczce ^^)
Hejoł
Dziś nielalkowo, za to coś nowego
Jakość moich zdjęć zawsze nie zachwyca, więc ostatnio postanowiłam coś zmienić
Pieniążki uzbierane więc poszły w obieg, 
i tak oto stałam się właścicielką dwóch statywów 

 Kulkowy w rozmiarze średnim i klasyczny z Camrock-a


 Cudeńko do robienia zdjęć makro

 Może być oczywiście niższy

 I wygina się pod różnymi kątami
 
 A tu taka "Słit focia" xD

SPOILER

Jak ktoś chce zobaczyć jakość zdjęć po robieniu ich na statywie camrocka, zapraszam za jakieś kilka godzin na Lawendowy Kuferek ;)

2 komentarze:

  1. Gratuluję statywów. Ten kulkowy naprawdę ciekawy, widziałam kiedyś taki na internecie, ale szczerze mówiąc to nie wiedziałam do czego służy. xD

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3