Wkrótce rok bloga = KONKURS

Hej ho!
Dzisiaj mam dla Was niespodziankę ;3
Jako ze niedługo mój blog będzie miał
swoją pierwszą rocznicę
Przygotowałam dla Was mały konkurs fotograficzny.


BANER

Zasady
1. W konkursie mogą brać udział tylko moi obserwatorzy.
Jeśli takowym nie jesteś, dołącz do nich obok ->
2. Obowiązkiem  każdego zgłoszonego jest przesłanie mi na moda.pullip@gmail.com do 18 Stycznia,
do godziny 12.00 JEDNEGO zdjęcia na podany poniżej temat, oraz umieszczenie
na własnej stronie internetowej (blogu, itp.) konkursowego baneru.
3. Zdjęcia muszą być autorstwa przesyłającego, oraz nie mogą zawierać wulgarnych przekazów

Dość już może sztywnej części, czas na nagrodę. Co nią będzie?
Czapka-bałwanek, wykonana przeze mnie na szydełku (pasuje na Pullip i Dal), 
z akrylowej i etaminowej włóczki, oraz jakieś słodkości dla twórcy zdjęcia ;)

Tematy (do wyboru)
Lalka i śnieg
Zima i Lalka. Brak śniegu nam nie straszny

Zadanie konkursowe Dodatkowe
(WIĘKSZA SZANSA NA WYGRANĄ)
Jako że nie ma śniegu, sami stwórzcie scenerie do zdjęcia :)
Liczy się kreatywność i pomysłowość. I proszę, nawet jak już będzie śnieg na dworze,
sami zróbcie tło ;)
PS. Oczywiście, życzenia z okazji pierwszej rocznicy mile widziane =3

Zgłaszajcie się w komentarzach poniżej. Konkurs trwa od dziś, do 18 stycznia, do godziny 12.00.
Napiszcie tam swoje maile, albo podpiszcie się w wiadomości, bym znała autora zdjecia ;)

Życzę wszystkim powodzenia, i dobrych pomysłów!

7 komentarzy:

  1. jak zrobić na taki temat,jak sniegu brak? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyraznie napisalam. jednym z waszych zadan konkursowych jest samodzielne wykonanie sceneri do zdjecia. czyli nie idziemy na dwor tylko robimy w domu sniezna scenerie np z waty i tam robimy zdjecie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się ;-)
    Baner wstawiłam tu:
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/p/biore-udzia.html
    I wszystkiego najlepszego! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszać sie. ;)
    Baner wstawie do zakładki konkursy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przepraszam, ale albo jestem ślepa, ale nie doczytałam na jaki adres e-mail mamy przesłać zdjęcia?

      Usuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3