Śnieżna Moda, czyli Mela hardkorem xD

Jak Wam się podoba pierwszy śnieg?
Według mnie jest Ok, ale mogłoby go być trochę więcej.
By przetestować go, wysłałam moją piękną ekspertkę na rozeznanie
Lecz, by nie wyjść na mięczaka, tajemnicza asystentka ubrała na mróz...
MINI xD

Od czego dziś zaczynamy? Ano od retrospekcji.
Trochę ponad rok temu, na blogu ukazał się pierwszy post z pannami
Dziś, wspominając tamte czasy, Mela musiała również walnąć sobie zdjęcie, 

dokładnie w tym samym miejscu, co rok temu =P



Wydeptała napis
Sprawdziła lokalne lodowisko 

 Łapała płatki śniegu

Przyglądała się obmarzniętym galązkom 



 
 Słit focia

 Gołe kolanka naszego hardkora xD


SCENY USUNIĘTE

 Making of napis Mel xD

 Mel na czas zdjęć połowę włosów miała w czapce,
 by nie ciorały się po śniegu
 
 To wszystko lód


  

Zamarznięta woda "kapiąca" z kranu

 Bye!

PS. Czekamy na nową inwestycję w bloga ;P



8 komentarzy:

  1. Mel szaleje. xD Bardzo podobają mi się te zdjęcia, pokazują uroki pieknej zimy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mel jest urocza :3 I faktycznie niezły z niej hardkor, że wyszła w krótkiej kiecce na mróz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie masz hardkora :) U mnie pełno śniegu i strasznie zimno. Mel ma śliczną czapeczkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Sekret jej szaleństwa tkwi w tym, że jej jedyne spodnie są za małe na obitsu ;-;
    A może to wczorajsze żelki?

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak dla mnie mogło by nie bić śniegu, co łączy się z zimnem. Jakoś nie przepadam za zimą :p A tak ogólnie bardzi fajne zdjęcia, Mela ma śliczne wdzianko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahahaha, czyli nie jestem jedyną nienormalną, wystawiającą lalki w sukienkach na dwór, nawet w zimę? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe lodowisko wymiata. Bardzo pomysłowe zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. brrr aż się zimno robi od samego patrzenia :D:) śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3