Prace w toku

Cześć
Dzisiaj obiecane zdjęcia z placu budowy...

M: Cześć, dawno mnie tu nie było!
(Nowa kiecka by Me)


M: Ale spokojnie, wasze blogi czytam przez mojego
ipada...

M: Chociaż nie kryję, że mam też laptopa.

N: Przepraszam, że z mojej półki tylko jedno zdjęcie, ale jestem
zbyt zajęta dobieraniem świątecznych ozdób, wpadnijcie później...

I co?
Nikt nie zgadł =D
W kadrze pokazałam Wam moje nowe krosenko,
na którym robię dywanik dla Nel, choć przyznam, że zrobiłam też na nim bransoletkę.
Druga technika to quilling, który widzicie powyżej.
Na razie jestem w tym kiepska, dlatego proszę, nie krytykujcie tej oto mojej pierwszej pracy...

PS. Mam do Was pytanko:
Czy chcecie abym dzieliła posty?
To znaczy żeby na stronie głównej był fragment posta, a potem przycisk czytaj dalej.
Głosujcie w komentarzach ;)

2 komentarze:

  1. Świetna kiecka! ;-)
    qkajusia-pullip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna kieca. Cudny laptop,i pad <3
    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA<3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3