30DWF - Dzień 7 i 8 = Nowe [ =D ] i technologia

Tak tak,
na gapę dołączyłam do wyzwania u Imago xD
Zdjęcie:
I teraz wy takie ,, Yyyyy? "
Dostałam dzisiaj nowy kompakt.
Wstrzymując od razu wszelkie pytania, na bloga zdjęcia zwykle robię lustrzanką,
ale w teren biorę kompakt.
(PS. To moja pierwsza styczność z Nikonem)
Dotychczas używałam olympusa, ale sami widzicie, co się porobiło...

Rozcinamy magiczne tasiemki

Szczegółowe informacje, jakby kogoś interesowały

M: Haloooo?! A ja? Przecież sama sobie poradzę ^^

N: Laska, a może chociaż najpierw instrukcja obsługi?
M: Nie , dam sobie radę. Instrukcje są dla cieniasów!

Ciekawa, płytka, zaraz będę się nią bawić...

M: Co my tu jeszcze mamy

Wesołe kabelki xD

I sedno sprawy

M: Ta dam!!!

M: Zaczekaj, tylko się napiję, bo mi zaschło w gardle od tego gadania
N: Nie poplam aparatu !!!
M: Wiem wiem

Już z przywieszką

A tutaj cienias Nella ogarnia jak otworzyć miejsce na baterie i kartę
(Naprawdę! Otwierałam to 5 minut >.<)

Ten obrazek mnie przeraził. Mnóstwo nauki!!!

Sukces :)

A tu już słit focia Mel by nowy aparat. Według mnie lepszej jakości niż na starym

No i co?
Proszę, napiszcie mi w komentarzach, 
czy to porządny model Nikona, czy nie ?


4 komentarze:

  1. Oj, gratki Nellodinko :)
    zapraszam do mnie
    pastel-dolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno sobie poradzisz i szybko ogarniesz obsługę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tak samo - kompakty na wycieczki i w miasto :D bo lekkie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo bardzo bardzo stary kompakt nikona i działa do dziś. Lustrzankę też mam nikona ;3 a więc jestem nikonomaniaczką. Nikony to po prostu dobry wybór XD naprawdę polecam i GRATULACJE!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3