Ćśśśśśś, ktoś tu sobie drzemie!

Kiedyś na urodziny dostałam słodką małą laleczkę.
Nie doceniałam wtedy jej urody i wdzięku.
Odkąd zobaczyłam Pullipy, kompletnie o niej zapomniałam. 
Leżała sobie te lata na szafie dziewczyn, 
aż w końcu nadszedł czas by zabłysła...


Kruszynka ma ok. 25 cm



Jest limitowaną lalką przypominająca bobasy fotografowane przez Anne Geddes


Jej buźka jest bardzo realistyczna, można ją porównywać z OOAKami...


Zawsze chciałam mieć swoje własne maleństwo


Króliczka nie ma jeszcze imienia


Ale może Wy coś wymyślicie!


Do roboty C:


Na pewno ktoś mnie czymś zachwyci


Podczas gdy mała śpi na swoim stałym miejscu, ja główkuję
główkuję
główkuję
I nagle, wpadam na coś, co poszerzy naszą stronę o nową treść,
w zakładce moje lalki, na coś, co wypędzi mi jeszcze więcej pieniędzy
z portfela. Tak, ZACZYNAM KOLEKCJONOWAĆ LALKI ANNE GEDDES

PS
Zdjęcie znalezione w sieci przedstawiające małą w opakowaniu :


(Po kliknięciu na zdjęcie zobaczycie stronę właściciela zdjęcia)

EDIT

Już niedługo zakładka FS Przestanie istnieć!
Na szczęście, moje produkty teraz kupicie na 
sklep.lawendowykuferek.pl
Ponieważ podjęłam współpracę z bardzo bliską mi Lawendą :)

9 komentarzy:

  1. Super pomysł! Te maluszki są takie słodziutkie, takie awww :3 A co do imienia, to proponuję Boonie. Będzie do niej pasowało :)
    Zapraszam do mnie:
    szarlotkowy-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem niezłe, jednakże troszkę pospolite. Zobaczymy co inni wymyślą ;3

      Usuń
  2. Gabrysia :D albo Najestica - to po mormońsku zając :) a Maharlika to królik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Gabrysią jestem bardzo związana, ale propozycje B. oryginalne :)

      Usuń
  3. Jaka urocza! Widziałam te lalki u mnie w galerii i zawsze im się przyglądałam :) Z imieniem niestety nie pomogę, często sama mam z tym problemy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna,sam cukier,miod cud orzeszki,ja kochac bobasowate buzie!! Widzialam u siebie w TK Maxxie inna z tej serii niestety nie byla tak slodka jak twoja :)
    Slicznosci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności ten króliczek :) Ja mam od Anne małego misia, ale czapeczka się nie zdejmuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy ten twój króliczek =*.*=
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3