Pobudka?

Koniec z tym nieróbstwem
Wróciłam, i to na stałe.
Przepraszam, że nie komentowałam Waszych blogów, 
ale były małe problemy techniczne.
Widzę, że praktycznie nikt tu nie wchodzi,
i jestem na to zła, bo to tylko i wyłącznie moja wina.
Wiem że postów jak ten było milion, ale mam dla Was dowód,
 że to już ostatni raz.
Specjalnie dla moich czytelników pracowałam 
nad nowymi rzeczami, oto one:

 

Piernik
Czapa świąteczna, no bo Boże Narodzenie tuż tuż



A po za tym czy ktoś powie, że jesienią nie można nosić piernika na głowie?



Cena 
Myślę, że będzie to 15 zł
Zainteresowanych zapraszam na maila



Niedźwiadek
Słodki polarny miś


Przypomina troszkę klasyczną czapę-pandę, 
jednakże moją inspiracją było coś innego



Cena wynosi również 15 zł
Co zrobić by ją mieć? to samo co wyżej


No i coś dla naszych małych łobuzów


Zgadliście co to?
Moim pierwszym skojarzeniem była jajecznica xD




Cena klasyczna jak dla little pullip - 10 zł

BONUS

Nasze dzisiejsze B. Profesjonalne studio :)

Spoiler


Kto to taki?


7 komentarzy:

  1. No bo dlaczego nie można nosić piernika jesienią na głowie xD Bardzo ładne czapeczki : )
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie mam kasy. :c
    Muszę odkładać, bo ta misiowa czapa jest boska! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. cuda :3
    mam nadzieję że wytrwasz w postanowieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że wracasz. A czapki są śliczne! ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3