Ooooogłoszenia parafiaaaalneeeee!

Po pierwsze
Z okazji moich urodzin zamówiłam sobie zestawy do dwóch nowych dziedzin rękodzieła,
które już są u mnie użytkowane. Zgadujcie w komentarzach, o które dziedziny chodzi, bo o nich dopiero w następnych postach ;)

Po drugie
Zamówiłam coś dla Nel:
Źródło: mimiwoo.com

Po trzecie
Kupiłam wiga dla Mel
Źródło: ebay.pl

Zaskoczeni? Bo ja nie :P
Planowałam te zakupy od dłuższego czasu, poza tym,
prosiliście mnie o zobitsowanie Nel. Mówisz masz xD
Teraz ogarnęłam kolejną półkę, tym razem teren tylko i wyłącznie małej.
Jutro dam Wam fotki z przygotowań, więc będzie się działo.

PS. Jeśli znacie jakiś porządny tutorial, na zobitsowanie
little pullip na 11 cm, to dawajcie ;)

4 komentarze:

  1. Ojej, gratuluję, już nie mogę się doczekać efektów! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. tutorialu niestety nigdzie nie znalazłam, ale nie jest to trudne. W razie problemów pisz do mnie na meila, chętnie pomoge, jakiś czas temu zakładałam obitsu little pullip koleżanki :) aaa no i gratulacje ^.^

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3