2016


No i stało się, ten szalony rok dobiegł końca

Moja lalkowa rodzinka jak widać powyżej powiększyła się w tym czasie (btw koniec ze zwyczajem kupowania lalek co dwa lata  2012-2014-2016), jednak spokojnie, moja ferajna ma w planach cały czas się powiększać 

"Wyskillowałam" druty na kolejny poziom, jak kiedyś nie do końca zadowalały mnie efekty, to teraz jestem dumna z moich prac 


Jakie mam cele na przyszły rok?

*Przygarnąć więcej panien,
mam wiele planów, więc sądzę że kilka nowych buziek do nas zawita (może i nawet niekoniecznie dziewczynek , wszystko jednak w swoim czasie, portfel musi mieć czas żeby się napełnić)

*Wrócić do szycia,
swego czasu coś tam zdawało mi się wydłubać, jednak chociaż bardzo chciałam podnieść
się w szyciu, zawsze coś mnie odrzucało, a to materiał pożarty przez maszynę, albo sam brak jakiś fajnych lalkowych tkaninek. W tym temacie mam niestety wiele ograniczeń, jednak w 2017 nie ma bata, czas się usamodzielnić 

*Poprawić się w fotografii,
Nigdy nie uważałam się za osobę dobrą w te klocki, teraz jednak mam już dość tych byle jakich zdjęć, dlatego moją najbliższą inwestycją jest nowy obiektyw, który pomoże mi urozmaicić zdjęcia. Czas wykorzystać całą wiedzę w praktyce, może w końcu przekonam się do tych wszystkich "artystycznych sesji". których nigdy nie byłam pewna 


Za co dziękuję?

 Za Was
Wiele jest rzeczy za które jestem wdzięczna, ale w szczególności za Waszą uwagę i wsparcie, 
Dzięki Wam wiem że nie jestem tutaj tylko dla siebie, ale również dla innych, bardzo doceniam to że ktoś poświęca czas by przyjrzeć się temu co tworzę, wszystkie Wasze pochwały są dla mnie bardzo cenne, wiem wtedy że to co robię ma sens.
Zawsze czułam się mocno odosobniona od innych, blog jednak pomaga mi być sobą, mogę tu wrzucić cokolwiek, moje teksty nie są wybitne, a jednak mają jakiś sens. Mimo iż nie zawsze jestem w stanie odpisywać konkretniej na Wasze komentarze, dzisiaj pragnę wyróżnić wśród Was parę osób;

Milabrocc, Dziękuję za to że zawsze mogę od Ciebie usłyszeć coś miłego, i za inspirację, uwielbiam oglądać twoje dzieła, motywują mnie one do własnego tworzenia kiedy mogę zobaczyć ile potrafi zrobić inna osoba 

Mallija, Robotica, Usiol, Paula, Dziękuję za fantastyczne spotkanie i miło spędzony czas 

Kate Sol, za regularną dawkę dobrego humoru 



Dobra, koniec tego słodzenia, w sumie mogę Wam jeszcze posłodzić cudownymi bucikami Rey, w końcu dostała swoje pierwsze jeszcze w tym roku 


Pokazałabym Wam jeszcze tyyyle rzeczy, ale nie mogę, jeszcze nie teraz 

Szczęśliwego Nowego Roku kochani, mnóstwa lalek i radości!

PS Przypominam że dzisiaj jest ostatnia okazja na załapanie się na stare ceny ;D

3 komentarze:

  1. Będę trzymać za ciebie kciuki w realizacji Twoich planów :D Sama też ich trochę mam, zobaczymy co z tego wyjdzie :D
    I również dzięki, cieszę się że miałam okazję Cię poznać i liczę na jakiegoś kolejnego meeta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, ależ mi się ciepło na serduchu zrobiło! Ja Tobie też bardzo dziękuję, mam nadzieję, że kiedyś się poznamy "w realu". :D
    Trzymam kciuki, aby udało Ci się spełnić Twoje postanowienia. Zżera mnie ciekawość za każdym razem gdy piszesz o tajemniczej przesyłce! Buty są boskie, też muszę sprawić jakiejś swojej MSD, bo póki co ma tylko ogromne czarne lity, które do niczego nam nie pasują.
    Co do zdjęć to ja bardzo lubię Twój styl- zawsze są pięknie oświetlone i sprawiają wrażenie ciepłych, przytulnych- może to przez często pojawiający się u Ciebie motyw drewna/desek i lampki, tak czy inaczej zawsze są bardzo przyjemne dla oczu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że osiągniesz swoje cele nawet szybciej, niż ja :'). Ja to będę dążyć jakieś wieki, aby moje spełnić...
    To raczej ja powinnam dziękować, że mogłam uczestniczyć w tak wspaniałym spotkaniu ^^. Ja też liczę, że spotkamy się za rok! Ale i tak przyjmuję podziękowania, bo aż się miło robi.
    Życzę Szczęśliwego Lalkowego Nowego Roku, w sumie dziś 1 to jeszcze można XD.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3