Tilda


Tak wiem, jestem okrutna, przecież wiadomo że jak jakaś tajemnica to nowa lalka 

Więc, skoro nie muszę już nic ukrywać, poznajcie Tildę, moją piękną Littlefee Lunę 


Zawsze ze wszystkich Ltf najbardziej podobał mi się ten model, dlatego już tuż po zakupie Rey pojawiły się plany by kupić kluskę "na urodziny". Z czasem rozwinęła się myśl, o wymarzonej azjatce, więc tym bardziej zdecydowałam się na Lunę 


Czemu Tilda? Nie wiem  W moim notatniku mam sekretną listę imion dla przyszłych lalek/rysunkowych OC, i podczas 430590 oglądania hobbita doszły do niej Sigrid i Tilda. Wybierając imię stwierdziłam że Sigrid może do niej nie pasować, dlatego zdecydowałam się na Tildę, i myślę że fantastycznie jest dla niej idealne 


Zdjęcia biurkowe przy lampce, tak wiem, daremne, ale cały dzień było szaro buro i zero rady na to, a nawet jeśli jutro byłoby lepiej (na co się nie zapowiada) to i tak buźka Tildy od razu wyjeżdża do Pani Kasi na makijaż 


Jestem bardzo ciekawa jak wyjdzie, ale na pewno będzie super jak w przypadku Avril 
(Przy okazji widać jak zielone są jej włosy )


Panna przyjechała na gotowe, ponieważ wszelkie pokupowane dla niej pierdoły już od dawna na nią czekały 


Między innymi wśród wyprawki znalazły się butki. Od dawna marzyłam o tych czarnych, tyle tylko że nie miałam do nich odpowiedniej lalki  Niebieskie są do bardziej codziennych stroi.
Do pierwszych muszę dorobić jeszcze jakieś malutkie skarpetki, by przy ściąganiu ich dało się je zdjąć bez stopy 


 Piękną czuprynkę nabyłam w formydoll, ile to ja się nie naszukałam w wiga w normalniejszej dla mnie cenie. Na sam koniec stwierdziłam że jednak wydam trochę więcej by dostać na pewno świetną jakość. I nie pomyliłam się, wig jest mega mięciutki, i aż mam ochotę cały czas go miziać 
 Tak więc zdecydowanie polecam! Dodatkowo dostałam gratis 2 spineczki, o których zapomniałam przy tych zdjęciach... cóż, muszę z nimi poczekać aż Tilda wróci.


A skoro już jesteśmy w temacie zakupo-hauli, byłam dzisiaj w końcu w Siemianowicach, i oprócz kilku merceryzowanych wzięłam też nowość od yarnarrta, będzie fajny do akcentów 


No dobra, ale już podsumowując,
zakochałam się w mojej małej klusce, już wiem co jest w nich tak cudownego 
Uwielbiam budowę ciałka Avril, a to że Tilda to tak jakby jej powiększona wersja jest... osum 
Z braku kobiecych krągłości, ale będąc większa od Avril, będzie idealna oprócz drutów do trenowania szycia  Btw dzisiejsza kieca pożyczona od Mel, nie zdążyłabym machnąć niczego na szybko 


Mam nadzieję że Tilda zauroczyła Was tak samo jak mnie, żegnamy się z nią na razie, i życzymy szybkiego powrotu 

A tak co do spraw mniej lalkowych, dzięki ostatniemu wysypowi zakupów jesteśmy już bardzo blisko obiektywu, tak więc najprawdopodobniej Tilda wróci znowu na gotowe 

Miłego tygodnia kochani! Tym razem byle do czwartku 

11 komentarzy:

  1. Nie wiem, co napisać. Zazdraszczam, zazdraszczam, zazdraszczam. Serio. Kochamkocham. A Tilda to idealne dla Niej imię ♥
    Wzięłam udział w kupieniu jej! A dokładniej 60 zł :D
    Pozdrawiam razem z Dyńką :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza! ♥ Ja ostatnio pokochałam jakąś małą laleczkę, nie pamiętam do końca, która to była. Nie chciałam pamiętać bo wiedziałam, że zanim znalazłyby się pieniądze to już by jej nie było... Teraz mam złamane serce bo tak się właśnie stało. xD Ale Twoja śliczna, z chęcią zobaczę ją w makijażu. ^w^

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodka kluska! Yosd zawsze mi sie kojarzą z ellfami (nie wiem dlaczego) więc w Tildzie widzę małego azjatyckiego elfika, haha :D
    Uwielbiam cialka littlefee, mają piękne proporcje!
    Nie moge sie doczekać aż pokażesz ją z makijażem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest. Być może to nie będzie zbyt miłe dla twoich pozostałych lalek, ale jesli chodzi o bjd to Tilda podoba mi się najbardziej :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudowna! Aż tylko czekam, jak zobaczę ją z makijażem... Z pewnością będzie jeszcze piękniejsza i jeszcze bardziej cudowna. No, aż mnie kusisz do kupna... A miałam nie kupować, no :')...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ♥ tylko to umiem powiedzieć xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Łaaaa jest piękna!! ♥ Zazdroszczę i mam nadzieję, że uda mi się szybko zobaczyć ją na żywo ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny model, naprawdę! Takie kluseczki są moim zdaniem baaardzo urocze i marzę, aby kiedyś i u mnie taka zawitała.

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo, widzę, że mój komentarz zniknął. Komu się nie spodobał, Tobie czy Pani Kasi? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim blogu to ja moderuję treści i komentarze które się tutaj pojawiają, a moim celem jest osiągnięcie miłej i przyjaznej atmosfery, nie otwierania kolejnych dyskusji typu temat rzeka. Wątek uważam za zamknięty.

      Usuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3