Tęcza z pomarańczą


klik                                                                       klik

Od wyjazdu Mai udało mi się w końcu skończyć drugą sukienkę z serii falbankowych, oraz rozwinęłam cudną włóczkę którą kupiłam niedawno. Jest ona z tej samej serii co moja ulubiona (ta), i ta również chyba dostanie takie miano :') Wyszła z niej bardzo fajna tęcza, musiałam dać do zdjęć tło holo x). Co do historyjki to siądę do zdjęć dzisiaj wieczorem, więc kolejny epizod 
dostaniecie jeszcze w ten weekend :D
A na razie życzę Wam miłego odpoczynku, ja zmykam odpocząć od całego szaleństwa ;)

2 komentarze:

  1. Piękny sweterek i sukienka <3
    Ja już czekam na następny epizod no i życzę powodzenia w dalszym podbijaniu warstw i robieniu sukienek z serii falbankowych, no i oczywiście robienia sweterków c:
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonane i genialnie dopracowane sukieneczki :-) Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3