Love Story/ epizod trzeci




Ewel: Co ty odwalasz?


Aspen: Coco Chanel?





Aspen: Bolą Cię nogi?


Ewel: Że co?


Aspen: Bo cały dzień chodziłaś mi po głowie.


Ewel: Aspen, proszę...








<mel przychodzi do dzieciaczków>


Joy: O KURDE NIE SZYBKO KTOŚ IDZIE ZAMYKAJCIE WSZYSTKO


Joy: Ufff


Mel: Co tam chowacie?


Joy: Eeee...


Mio: NIIIIIIIIIIC


Mio: Zaraz zaraz, a co masz taką minę?


Mel: Widziałam Ewelinę z Aspenem...


Hope: TAK, mój "braciszek" nareszcie zrobił coś mądrego! <3


Mel: Zaraz...


Mel: To wy ich szipujecie?


Joy: Oczywiście!


Mio: Ale nie martw się, chodź coś zobaczyć. Hope, odpalaj!


Hope: Robi się!


<...>





Ewel: Hej?...


Hope: Co tam u Aspena?


Ewel: A co ma być?



all: A niiiiiiiic... ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Ewel: Mel, pls, helpmi


Mel: Chodź kochana, muszę Ci coś pokazać...


Mel: Chyba znalazłam faceta


Ewel: Aspena?


Mel: Co?


Mel: A z resztą nieważne. Ewel, poznaj Maxona!


10 komentarzy:

  1. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosze, jakie to pikne XD
    Nie no, serio, Hope zyskała charakterek teraz, podoba mi się :3
    Nie chcę się czepiać, ale ,,Apen" :P
    Podrywy Aspena są piękne.
    Tak piękne, że aż wcale.
    Pozdrawiam, Mel.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ty masz kasę na te lalki? XDD :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam rozumieć że zarabiasz na blogu i youtubie????

      Usuń
    2. Nie, zarabiam sprzedając w moim sklepie ;)

      Usuń
  4. Haha, świetne XDD Następna część musi się pojawić xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozmowa Ewelki i Aspena, no i przede wszystkim to ukrywanie tego planu Dalek mnie rozwaliły xD
    Czekam na następną część ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3