Zestawy dla syrenki


(nie wiem o czym myślałam ustawiając Avril na tym zdjęciu... nie pytajcie c':) 


(z butów jestem bardzo dumna, wyszły mi o wiele lepiej niż ostatnio :>)

Ostatni tydzień ( w sumie półtora jeśli ktoś chciałby być bardzo dokładny :P) siedziałam nad tymi dwoma zestawikami na zamówienie, rozmiar Avrilowy więc szybko i przyjemnie :)

Co się jeszcze działo w czasie od ostatniego posta?
Co nieco się potworzyło na Rey. ale panna nadal nie ma porządnego tła, teraz coś tam tymczasowego jest, więc może i Wam pokaże, ale to i tak nie dzisiaj x)
Byłam również na dworze z pewną panną, chyba w ostatnią niedzielę
(taka magia, nedolina i lalka na dworze, czary!)
Ale nie wiem kiedy Wam to pokaże, po zdjęciach widać jak bardzo nie jestem fotografem x)
No i jeszcze zmieniłam co nieco rozkład gratów, i mam jakby "nową" pracownię, dzięki temu mogę pracować nawet gdy słońce jest wysoko na niebie :P (wcześniej poświęcałam się i ból głowy przy pracy był gwarantowany)

Na razie żegnam się z Wami, idę delektować się pakowaniem wszystkiego dla klientki, bo to chyba najbardziej satysfakcjonuje każdego rękodzielnika :D ( no, jeszcze obcinanie ostatnich nitek itp. z pracy, również czysta przyjemność c:)

PS.
Ciekawe czy ktoś zauważył, ale oba powyższe zestawy to inny wariant kolorystyczny moich dwóch poprzednich setów ;D


oczywiście z zastosowaniem ulepszonego raglanu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3