Pierwszy sweter



NARESZCIE
Sweter był pruty, nielubiany, niekochany, zanim powstał odpowiedni wzór
Teraz go lubię :)
Wykorzystałam w nim "ulepszony raglan", ale o tym inny post.

Nowe włóczki

W wyniku poczucia braku nowości w moim "magazynie" w czwartek wybrałam się do mojej ukochanej (stacjonarnej) pasmanterii, no i uzupełniłam brak białego moheru, jak i zakupiłam "kilka" nowych dzieciaczków. Zastanawiam się czy nie nagrać lub nie obfotografować mojej sporej już w sumie kolekcji włóczek i kordonków ( jeden duży karton, 2 pudła i jeden koszyk, z czego to są te posegregowane. Dużo jest porozmieszczanych po całym domu )

 I tak na koniec, ale nie mniej ważne:
Zmieniłam format komentarzy na blogu, zainstalowałam disqus.
Uznałam że będzie on lepszy od bloggerowego systemu, między innymi ze względu na możliwość umieszczania zdjęć w komentarzach, czy otrzymywaniu mailowej informacji o odpowiedzi na komentarz. Jesteśmy wraz z Majorką jeszcze w fazie testów, ale śmiało, zapraszam Was do spróbowania. Jeśli zależy Wam tak jak Mai na avatarach, wystarczy mieć konto na disqus (bezpłatnie, wymagany jedynie nick, hasło i mail). Oczywiście konta mieć nie trzeba, gość jest dostępny jak i logowanie za pomocą fb, google lub twittera. Czyli nic nie tracimy a wręcz zyskujemy. Mam nadzieję, że taka forma przypadnie Wam do gustu, może nawet umożliwi to komentowanie osobom nieposiadającym bloga a udzielającym się na przykład na FB. Pamiętajcie, "komentując ratujecie małe sówki" Polecam przeczytać jak macie chwilę czasu :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz, to uśmiech, i nowa inspiracja ;3